زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرنوشت نامعلوم دو مرد در خراسانلو / امداد هوایی هلال‌احمر وارد عملیات شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امداد هوایی به همراه ۱۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر برای یافتن مفقودان منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر وارد عملیات جست‌وجو شد.
08 آذر 1402
شناسه : 100689
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100689
176+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امداد هوایی به همراه ۱۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر برای یافتن مفقودان منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر وارد عملیات جست‌وجو شد.

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امداد هوایی به همراه ۱۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر برای یافتن مفقودان منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر وارد عملیات جست‌وجو شد.

حکمت‌اله هاشمی ظهر امروز (۸ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از شامگاه روز گذشته سه تیم عملیاتی متشکل از ۱۶ نیرو هلال‌احمر اقدام به جست‌وجوی شبانه تا صبح امروز برای یافتن مفقودان مرد ۴۰ و ۲۵ ساله کردند، افزود: در زمان حاضر نیز تیم امداد هوایی هلال‌احمر برای یافتن مفقودان به پرواز درآمده و در مناطق صعب‌العبور  اقدام به جست‌وجوی هوایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز ۶ تیم ۲ نفره موتوری با هماهنگی هئیت موتورسواری از مرکز استان برای جست‌وجوی مفقودان در مناطقی که تاکنون جست‌وجویی نشده، اعزام شده‌اند، اظهار کرد: یک تیم سگ‌های جست‌وجو و نجات نیز برای جست‌وجوی مفقودان به منطقه خراسانلو اعزام  شده‌اند.

 این مسئول با بیان اینکه جست‌وجوی مفقودان از روز دوشنبه در خراسانلو شهرستان ابهر آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد:تیم‌های عملیاتی از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده در حال جست‌وجو هستند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر