زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله زورگیر موتورسوار به زن جوان در شرق تهران

یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به قاپ زنی می کرد دستگیر شد.
07 آذر 1402
شناسه : 100664
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100664
149+
بالا
یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به قاپ زنی می کرد دستگیر شد.

حادثه 24 -  یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به قاپ زنی می کرد دستگیر شد.

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 5 آذر ماه تیم عملیات کلانتری 121سلیمانیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان نبرد شمالی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به  زورگیری  کرده و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و  دستگیر  شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه دار می باشد ادامه داد: متهم به 12 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد و از وی 2 عدد تلفن همراه سرقتی کشف شد.

 وی ادامه داد: پس از بازجویی، متهم جوان به جرم خود اعتراف و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری سلیمانیه قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر