زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیدا شدن جوان گمشده خراسانی بعد از ۵ ماه در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله‌ای خبر داد که ۵ ماه پیش خانواده‌اش مفقود شدن او را اعلام کرده بودند.
06 آذر 1402
شناسه : 100643
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100643
180+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله‌ای خبر داد که ۵ ماه پیش خانواده‌اش مفقود شدن او را اعلام کرده بودند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله‌ای خبر داد که ۵ ماه پیش خانواده‌اش مفقود شدن او را اعلام کرده بودند.

سرهنگ سید جلال حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در استان سمنان ۶آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در زائر سرای بین راهی روستای لاسجرد، ماموران گشت انتظامی پاسگاه متوجه رفتارهای غیر عادی مردی در آنجا شدند و پس از صحبت با وی مشخص شد این فرد دارای اختلال روانی بوده و گم شده است.

وی ادامه داد: پس از انتقال این فرد به پاسگاه لاسجرد، تحقیقات پلیس برای یافتن خانواده وی آغاز شد و با تلاش بسیار زیاد ماموران سرانجام مشخص شد، این فرد ۳۴ ساله، تیرماه امسال در شهر بجنورد گم شده و خانواده اش اعلام مفقودی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد پیدا شده به دلیل حالت های روحی و روانی تحویل اورژانس اجتماعی شد تا برای بهبود وضعیت به بیمارستان منتقل شود، خاطرنشان کرد:خانواده فرد مفقود شده در جریان ماجرا قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بااشاره به تلاش پلیس برای برگرداندن این شهروند بجنوردی اضافه کرد: قرار است که خانواده این فرد برای تحویل وی به سمنان مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر