زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقف یک مغازه بر سر زنی جوان در جنوب تهران فروریخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش ناگهانی سقف یک مغازه در خیابان مجاهدین اسلام خبر داد.
06 آذر 1402
شناسه : 100640
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100640
143+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش ناگهانی سقف یک مغازه در خیابان مجاهدین اسلام خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش ناگهانی سقف یک مغازه در خیابان مجاهدین اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۲:۲۳ امروز یک مورد حادثه ریزش آوار و تخریب سقف یک مغازه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان مجاهدین اسلام بعد از میدان شهدا اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان سه طبقه قدیمی رخ داده و در حالی که کارگران در حال انجام امور بنایی و تعمیرات در طبقه اول این ساختمان بودند، ناگهان کف طبقه اول ساختمان که سقف مغازه طبقه همکف به مساحت حدود ۲۰ مترمربع بود، ریزش کرد.

ملکی با بیان اینکه درپی این حادثه یک کارگر حدودا ۶۰ ساله از طبقه اول به داخل مغازه سقوط کرد، گفت: همچنین در این مغازه زنی حدودا ۲۷ ساله نیز حضور داشت که آوار بر سرش ریزش کرده بود. هر دو نفر دچار مصدومیت شده قسمت‌هایی از بدنشان در زیرآوار گرفتار شده بود که در همین راستا نیز آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدامات خود برای خارج کردن این دو نفر از زیر آوار را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه هر دو نفر زنده از زیر آوار خارج شدند، گفت: این دو نفر برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شده و سپس به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، حوالی ساعت ۱۶:۲۰ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند، محل نیز به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر