زمان مطالعه: 2 دقیقه

دانشجوی اخراجی مادرش را کشت + جزئیات باورنکردنی

دختر ۱۹ ساله آمریکایی بعد از اینکه از دانشگاه تعلیق شد، به خاطر استرس‌هایی که مادرش برای درس‌خواندن به او داده بود او را کشت.
06 آذر 1402
شناسه : 100614
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100614
145+
بالا
دختر ۱۹ ساله آمریکایی بعد از اینکه از دانشگاه تعلیق شد، به خاطر استرس‌هایی که مادرش برای درس‌خواندن به او داده بود او را کشت.

حادثه 24 - دختر ۱۹ ساله آمریکایی بعد از اینکه از دانشگاه تعلیق شد، به خاطر استرس‌هایی که مادرش برای درس‌خواندن به او داده بود او را کشت.

 به نقل از میرر، سیدنی پاول ۱۹ ساله که دانش‌آموز درس خوان و کاپیتان تیم فوتبال دبیرستان بود، توانست یک بورس تحصیلی برای دانشگاه مانت یونیون در آلیانس، اوهایو به دست آورد و از پاییز ۲۰۱۹ تحصیل در این دانشگاه را آغاز کرد. او در دسامبر۲۰۱۹ اما به دلیل مشروط شدن در درس‌هایش، به حالت تعلیق از دانشگاه درآمد.

اما به دلیل استرس زیاد و ترس از واکنش‌های خانواده این ماجرا را از آنها پنهان کرد.

دختر جوان که توسط جی پی اس گوشی‌اش توسط مادرش کنترل شد، برای اینکه خانواده‌اش از راز او باخبر نشوند، ۳ ماه به محوطه دانشگاه می‌رفت و وانمود می‌کرد که به کلاس‌های خود می رود. تا اینکه در ماه فوریه، مسئولان دانشگاه از او خواستند که خوابگاه خود را ترک کند و او مجبور شد چند هفته در هتل بماند.

اما در ۳ مارس ۲۰۲۰ مادر به ماجرا مشکوک شد و با مدیران دانشگاه تماس گرفت تا از اوضاع با خبر شود. اما در همان زمان که او داشت با دانشگاه صحبت می‌کرد، کارکنان دانشگاه صدای جیغ و صداهای عجیبی را آن سوی تلفن شنیدند و ناگهان تلفن قطع شد.

مسئولان دانشگاه با پلیس تماس گرفتند ماموران خود را به خانه پاول‌ها رساند و در نزدیکی خانه سیدنی که اوضاع آشفته‌ای داشت را دستگیر کردند. آنها سپس وارد خانه شدند جسد بی‌جان مادر سیدنی را غرق در خون در آشپزخانه یافتند. پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن بر اثر ضربه جسم سخت بر سرش و ۲۳ ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده و سیدنی در بازجویی‌های پلیسی گفت: مادرم با تلفن در حال صحبت با دانشگاه بود و وقتی متوجه شدم رازم در حال فاش شدن است با ماهیتابه به سر او زدم و چندین ضربه چاقو به گردن او زدم.

به این ترتیب سیدنی دستگیر و متهم به قتل شد. اکنون بعد از ۳ سال قاضی او را به حبس ابد محکوم کرد و قرار است وی بقیه عمرش را در زندان بگذراند.

ارسال نظر