زمان مطالعه: 1 دقیقه

4 فقره آدم ربایی در پرونده بزرگترین باند آدم ربایی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری 3 آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان خبر داد.
05 آذر 1402
شناسه : 100607
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100607
162+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری 3 آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان  خبر داد.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری 3 آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان  خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  امروز یکشنبه 5 آذر افزود: در پی یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان  زاهدان  به پلیس گزارش شد که طی آن 3 نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن وی را می کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان در چند نقطه از خیابان های این شهرستان زاهدان شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ 3 نفر آدم ربا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و نیز در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری بکار رفته در آدم ربایی متعلق به متهمان توقیف گردید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 4 فقره آدم ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد.

سردار  جلیلیان در پایان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر