زمان مطالعه: 1 دقیقه

عمل جراحی شگفت انگیز برای خروج توده ۲.۵ کیلویی از شکم زن کبودراهنگی

رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از جراحی موفقیت‌آمیز و خارج کردن یک توده رحمی ۲۵۰۰ گرمی از شکم یک زن جوان در این شهرستان خبر داد.
05 آذر 1402
شناسه : 100606
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100606
180+
بالا
رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از جراحی موفقیت‌آمیز و خارج کردن یک توده رحمی ۲۵۰۰ گرمی از شکم یک زن جوان در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از جراحی موفقیت‌آمیز و خارج کردن یک توده رحمی ۲۵۰۰ گرمی از شکم یک زن جوان در این شهرستان خبر داد.

دکتر نقی‌زاده اظهار کرد: زن ۴۶ ساله اهل شهرستان کبودراهنگ به علت درد شکمی و خونریزی غیرطبیعی رحمی، به این مرکز مراجعه کرده بود و پس از بررسی و انجام آزمایشات پاراکلینیک و تست‌های تشخیصی وجود توده رحمی مشاهده و کاندیدای جراحی در این مرکز شد.

وی افزود: این بیمار تحت عمل جراحی میومکتومی قرار گرفت و توده رحم(میوم) که حدود ۲۵۰۰ گرم وزن داشت، با دقت و ظرافت توسط دکتر زهرا کوشاری، متخصص زنان و زایمان بیمارستان برداشته شد.

 نقی‌زاده با بیان اینکه انجام این عمل سه ساعت طول کشید، یادآور شد: این عمل با حضور دکتر کوشاری متخصص زنان و زایمان، دکتر برارپور متخصص بیهوشی و اعضای تیم اتاق عمل با موفقیت انجام  و بیمار با علایم حیاتی نرمال به بخش جراحی منتقل شد.

براساس گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ، وی گفت: در واقع فیبروم رحم(میوم‌ها) در اکثر زنانی که بالای ۳۵ سال سن دارند، گزارش شده است و در بعضی مواقع فیبروم رحم علائمی از خود نشان نمی‌دهد که همین علت سبب شده تا افراد زیادی نسبت به بیماری خود مطلع نباشند که البته در بیشتر موارد میوم‌ها سرطانی نیستند بلکه غدد خوش‌خیمی هستند که سبب بروز سرطان نمی‌شوند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر