زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل ۴ جوان، با اسلحه کلاشینکف درگچساران/ قاتل فراری است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران جزئیات نزاع منجر به فوت ۴ نفر و زخمی شدن یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.
03 آذر 1402
شناسه : 100563
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100563
286+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران جزئیات نزاع منجر به فوت ۴ نفر و زخمی شدن یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران جزئیات نزاع منجر به فوت ۴ نفر و زخمی شدن یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در خصوص جزئیات این خبر گفت: جوانی مسلح به دلایل شخصی، با اسلحه کلاشینکف ۴ مرد جوان را کشته و یک مرد جوان دیگر را هم مجروح و راهی بیمارستان کرد.

وی اظهار کرد: این حادثه پنجشنبه شب دوم آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳ و ۱۳ در روستای «قلعه قدیم آرو» از توابع شهرستان گچساران به‌ وقوع پیوست و مرد جوان قاتل که دارای سوابق کیفری متعدد است، هم اکنون متواری می باشد.

دادستان گچساران عنوان کرد: با حضور مأموران انتظامی، امنیت در این روستا برقرار است.

حجت الاسلام ادیبان بیان کرد: پلیس و بازپرس ویژه پرونده اقدامات و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل و کشف اسلحه بکار رفته در این جنایات، آغاز کرده و دستگیری قاتل متواری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • بویراحمد
    03 آذر 1402
    جناب دادستان خودت میگویی دارای سوابق کیفری است اون هم متعدد،واقعا چرا درجرائم قبلی بااین فرد برخورد بازدارنده نشد،چراهزینه ضعف عملکرد دستگاه‌های امنیتی و انتظامی رامردم باید پرداخت کنند ،اگر شماها به وظایف خودتون عمل کنید این همه ناامنی وجود نداشت،حرف مفت نزنید عمل کنید یاد خلخالی بخیر

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر