زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخاری گازی قاتل زن ۲۶ ساله در نیشابور شد

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: زن جوان نیشابوری بر اثر استنشاق مونوکسید کربن جانش را از دست داد.
01 آذر 1402
شناسه : 100558
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100558
181+
بالا
مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: زن جوان نیشابوری بر اثر استنشاق مونوکسید کربن جانش را از دست داد.

حادثه 24 -  مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: زن جوان نیشابوری بر اثر استنشاق مونوکسید کربن جانش را از دست داد.

ابولفضل اسدی اظهار کرد: حوالی ظهر امروز با اعلام گازگرفتگی زنی جوان در خیابان شهید جعفری به سامانه ۱۲۵ ، یک تیم از ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشخص شد که زنی جوان و حدودا ۲۶ ساله شب قبل بخاری گازی اتاق خواب را بدون اینکه لوله خروجی‌اش به دودکش متصل باشد روشن کرده و به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن فوت کرده است.

وی تاکید بر این موضوع که مهمترین علت مسمومیت ناشی از گازگرفتگی و فوت شهروندان بی‌توجهی به نکات هشدار دهنده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی است، عنوان کرد: رعایت مسائل ایمنی و اطلاع‌رسانی سازمان‌های ذیربط و رسانه‌ها برای آگاهی مردم از خطرات گاز مونوکسیدکربن یا قاتل خاموش، در کاهش آمار فوتی‌ها در فصول سرد سال بسیار موثر است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر