زمان مطالعه: 1 دقیقه

شهادت امیر حسین ابراهیمی مامور پلیس خراسان جنوبی توسط خودروی شوتی

امیر حسین ابراهیمی مامور نیروی انتظامی سربیشه که شهریور امسال در برخورد با خودروی شوتی مصدوم شده بود، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
01 آذر 1402
شناسه : 100557
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100557
268+
بالا
امیر حسین ابراهیمی مامور نیروی انتظامی سربیشه که شهریور امسال در برخورد با خودروی شوتی مصدوم شده بود، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حادثه 24 -  امیر حسین ابراهیمی مامور نیروی انتظامی سربیشه که شهریور امسال در برخورد با خودروی شوتی مصدوم شده بود، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هشت شهریور ماه امسال سرهنگ علی‌اکبر عرب‌پور، جانشین انتظامی شهرستان سربیشه به رسانه ها اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه و برخورد با خودروهای شوتی حامل فرآورده‌های نفتی غیرمجاز مأموران انتظامی در محل پلیس راه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق به علت تغییر مسیر متاسفانه به یک نفر از کارکنان انتظامی سربیشه برخورد کرد.

وی عنوان کرد: این مأمور پلیس به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند منتقل شد که موضوع در دست بررسی و اخبار تکمیلی بعد اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش، گویا بعد از این مدت «امیر حسین ابراهیمی»، این مامور نیروی انتظامی خراسان جنوبی شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر