زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات جان یک نوزاد از مرگ حتمی در دیلم

فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: یک نوزاد با حال وخیم از طریق هواپیمای اورژانس هوانیروز ارتش از بندر امام حسن این شهرستان به شیراز اعزام و از مرگ حتمی نجات یافت.
01 آذر 1402
شناسه : 100554
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100554
274+
بالا
فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: یک نوزاد با حال وخیم از طریق هواپیمای اورژانس هوانیروز ارتش از بندر امام حسن این شهرستان به شیراز اعزام و از مرگ حتمی نجات یافت.

حادثه 24 -  فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: یک نوزاد با حال وخیم از طریق هواپیمای اورژانس هوانیروز ارتش از بندر امام حسن این شهرستان به شیراز اعزام و از مرگ حتمی نجات یافت.

محمد اسدی روز چهارشنبه اظهار کرد: بعد از رسیدگی پزشکان به نوزادی در بیمارستان دیلم، به خانواده بیمار اطلاع داده شد که به علت وضعیت نامساعد نوزاد، امکان انتقال به یک مرکز مجهز از طریق زمینی وجود ندارد و نیاز است با اورژانس هوایی اعزام شود.

وی افزود: موضوع نیاز به یک فروند بالگرد برای انتقال این نوزاد به مرکز اورژانس بوشهر اعلام شد که با پیگیری‌های انجام شده توسط اورژانس بوشهر، یک فروند هواپیمای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از تهران به فرودگاه امام حسن دیلم ماموریت دریافت کرد.

فرماندار دیلم تصریح کرد: این خانواده پس از ۱۵ سال صاحب فرزند شده بودند که به تازگی با مشکل حاد تنفسی روبرو شده است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر، نوزاد در شیراز تحت درمان و حال وی مساعد گزارش شده است.

اسدی از رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر و مدیر اورژانس پروازی که از ابتدای این اتفاق پیگیر حل این موضوع و تسریع در روند انجام این پرواز بودند و همچنین رئیس شرکت نفت بهرگان بابت تاخیر یک ساعت و نیم در پرواز برنامه ای هواپیما از مبدا بندر امام حسن دیلم به مقصد تهران جهت انجام این خدمت بزرگ قدردانی کرد.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر