زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید خدمت سربازی ترفند مامورقلابی برای کلاهبرداری

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبرداد.
01 آذر 1402
شناسه : 100553
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100553
150+
بالا
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبرداد.

حادثه 24 -سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبرداد.

سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 119 مهرآباد از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 متوجه شدند که مردی که با غصب عناوین نظامی متعلق به یکی از یکی از ارگان‌های نظامی حکومتی در محدوده خیابان پازوکی در حال سرقت و اخاذی از مردم است. در همین راستا نیز تیمی از ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس در محل گفت:‌ ماموران با حضور در محل موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه این فرد شده و اقدام به دستگیری متهم کردند. همچنین در جریان بازرسی از منزل متهم نیز یک دست لباس نظامی با درجه سرهنگی و دو عدد بی‌سیم کشف و ضبط شد.

 موسوی با بیان اینکه در بررسی ماموران مشخص شد که این فرد هیچ ارتباطی با نهاد نظامی ادعایی ندارد، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که با جعل اسناد و وعده‌های دروغین خرید خدمت سربازی  و ارائه کارت شناسایی جعلی خود را مامور پلیس معرفی کرده و به همین بهانه از جوانان اخاذی کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده گفت:‌ با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر