زمان مطالعه: 1 دقیقه

کودک ربایی برای دیدار با مادر

دو مرد وقتی متوجه دلتنگی زن جوان برای پسرش بعدازطلاق شدند، به شهرستان رفته و این کودک را ربوده و با خود به تهران آوردند.
01 آذر 1402
شناسه : 100544
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100544
170+
بالا
دو مرد وقتی متوجه دلتنگی زن جوان برای پسرش بعدازطلاق شدند، به شهرستان رفته و این کودک را ربوده و با خود به تهران آوردند.

حادثه 24 -  دو مرد وقتی متوجه دلتنگی زن جوان برای پسرش بعدازطلاق شدند، به شهرستان رفته و این کودک را ربوده و با خود به تهران آوردند.

دو روز پیش مردجوانی با حضور در پلیس آگاهی تهران پرونده نیابتی را دراختیار آنها قرار داد که نشان می‌داد پسر خردسال او توسط دو مرد ربوده شده و رد آنها را اکنون در تهران به‌دست‌ آورده‌ است.

وی در تحقیقات گفت: دو سال قبل ازهمسرم جدا شدم و حضانت پسر پنج‌ساله‌ام با من بود و او را به شهرستانی در غرب کشور بردم و اجازه ندادم با مادرش ملاقات کند. فقط گاهی تلفنی حرف می‌زدند. سه هفته پیش که از محل‌کارم به خانه بازگشتم از پسرم خبری نبود. دنبالش بودم که زن همسایه مرا دید و گفت صبح دو مرد را دیده که پسرم را سوار پژویی کرده و رفتند. فکر نمی‌کرده آنها کودک‌ربا باشند. من هم شکایت کردم که رد متهمان در تهران به‌دست‌ آمد.

درپی این شکایت، دو کودک‌ربا  شناسایی و بازداشت شدند. مهرشاد، یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من و فرهاد از اقوام همسر سابق شاکی هستیم. مادر کودک خیلی دلتنگ بچه‌اش بود و طبق قانون حق ملاقات داشت اما پدر کودک مانع دیدار آنها می‌شد. دل‌مان برایش سوخت و به شهرستان رفتیم و کودک را برایش آوردیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر