زمان مطالعه: 2 دقیقه

مادر سنگدل نوزادش را با ضربات چاقو کشت | اعتراف قاتل: برای خدا فرزندم را کشتم

زنی جنایتکار که فرزند خردسال خود را به قتل رسانده، مدعی است او را برای خداوند قربانی کرده است.
01 آذر 1402
شناسه : 100537
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100537
210+
بالا
زنی جنایتکار که فرزند خردسال خود را به قتل رسانده، مدعی است او را برای خداوند قربانی کرده است.

حادثه 24 - زنی جنایتکار که فرزند خردسال خود را به قتل رسانده، مدعی است او را برای خداوند قربانی کرده است.

روز 15 نوامبر 2023، آوریل شورت، 30 ساله، مادر 3 فرزند و همسر یک گروهبان ارتش آمریکا، ساعت 8 صبح پیام عجیبی برای همسرش ارسال کرد.

او در این پیام نوشته بود، با توجه به اینکه روزهای تاریکی در راه است و زندگی ما را تحت الشعاع خواهد قرار داد باید در راه خدا قربانی دهیم. باید یکی از فرزندانمان را در راه خدا قربانی کنیم.

شوهر آوریل با دیدن این پیام به وحشت افتاد و با عجله خود را به خانه رساند. او به محض ورود به خانه، متوجه شد که آوریل خود و 3 فرزندش را در اتاق خوابشان حبس کرده و در را قفل کرده است.

او که نگران شده بود، بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان قرار داد. سپس از زن جوان خواست که در را باز کند. وقتی پلیس به این خانه رسید، تلاش کرد تا زن و فرزندانش را از اتاق خارج کند.

آوریل که دید راه فراری ندارد و متوجه شد که پلیس وارد عمل شده است، از در پشتی از اتاق خارج شد و با عجله خود را به خودرواش رساند تا فرار کند، اما ماموران او را محاصره و دستگیر کردند.

با دستگیری زن جنایتکار، دو فرزند بزرگتر این زوج که 11 و 6 ساله بودند از اتاق خارج شدند، اما خبری از فرزند کوچکتر نبود. همسر آوریل وقتی متوجه گم شدن فرزند کوچکتر شد، دیوانه‌وار خود را به اتاق خواب رساند و با صحنه هولناکی مواجه شد. او آنچه را که می‌دید باور نمی‌کرد، نوزاد آنها پیچیده در پلاستیک در حالی که ضربات عمیق چاقو به گلویش وارد شده بود، به قتل رسیده بود. پلیس بلافاصله اورژانس را در جریان قرار داد اما کار از کار گذشته بود.

کودک6 ساله این زوج که زنده مانده بود در تحقیقات پلیسی  گفت: مادرم چند چاقو برداشت و با برادرم کوچکم به حمام رفت. ما گریه می‌کردیم و از مادر می‌خواستیم که از حمام بیرون بیاید. او هم با فریاد از ما می‌خواست که گریه کردن را تمام کنیم تا به برادرم آسیب نزند. بنابراین ما ساکت شدیم.

آوریل پس از دستگیری به قتل کودک خردسالش اعتراف کرد و به پلیس گفت: من فرزندم را قربانی کردم. چرا که اگر این کار را نکرده بودم، زندگی‌مان سیاه می‌شد.

برایان کی قاضی دادگاه آمریکا این زن را به اتهام قتل و کودک آزاری محکوم کرد و قرار است وی به زودی در دادگاه محاکمه شود.

ارسال نظر