زمان مطالعه: 1 دقیقه

همسرکشی هولناک در یکی از هتل های شرق تهران/ قاتل پس از چهار سال از قصاص رهایی یافت

مردی که همسرش را بعد از طلاق غیابی در هتل به قتل رسانده بود، بعد ازچهارسال توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از قصاص رها شود.
30 آبان 1402
شناسه : 100506
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100506
176+
بالا
مردی که همسرش را بعد از طلاق غیابی در هتل به قتل رسانده بود، بعد ازچهارسال توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از قصاص رها شود.

حادثه 24 -  مردی که همسرش را بعد از طلاق غیابی در هتل به قتل رسانده بود، بعد ازچهارسال توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از قصاص رها شود.

مرد اعدامی بیست و چهارم اردیبهشت سال ۹۸ ‌همسرش را در اتاق شماره ۲۵۱ یکی از هتل‌های شرق تهران به قتل رساند. او پس از یک ماه فرار شناسایی و دستگیر شد و در جلسه محاکمه‌اش گفت: مدتی قبل اختلاف من و همسرم شروع شد و همین باعث شد مدتی از هم جدا زندگی کنیم‌. ‌او‌ از این جدایی موقت استفاده کرد و توانست از من غیابی طلاق بگیرد‌. اما خانواده‌اش نمی‌دانستند از هم جدا شده‌ایم. وقتی از طلاق غیابی‌ با خبر شدم سراغش رفتم و‌ با وی درگیر شدم. کارهایش باعث شده بود شک کنم با فردی در ارتباط است و به همین دلیل از من طلاق غیابی گرفته است.‌ همین باعث شد از او انتقام بگیرم‌. به بهانه این‌که می‌خواهم ارتباط‌مان را درست کنم و دوباره زندگی مشترک‌مان را شروع کنیم اتاقی در هتلی در شرق تهران اجاره کردم و آنجا رفتیم‌. اما همان شب اول با هم دعوا کردیم، می‌خواست از دستم فرارکند که با ضربه‌های چاقو او را کشتم و بعد فرار کردم‌.

بعد از پایان جلسه دادگاه مرد جوان حکم قصاص گرفت و پرونده وی به دیوان عالی کشور ارسال گردید که این حکم تایید و به شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد‌. مرد جوان زیر تیغ بود که سرانجام با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای جنایی تهران توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از قصاص رها شود‌. قرار است از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری‌ یک استان تهران محاکمه شود‌.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر