زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله به مأموران جنگلبانی توسط قاچاقچیان چوب

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.
27 آبان 1402
شناسه : 100459
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100459
119+
بالا
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از ایجاد درگیری، ضرب و شتم مأموران جنگلبانی شهرستان نمین توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

اسد صادقپور ۲۷ آبان از ضرب و شتم جنگلبانان این شهرستان در مقابله با قاچاقچیان چوب خبر داد و گفت: قاچاقچیان چوب در جنگل‌های روستای کله سر شهرستان نمین با تیم جنگلبانی مواجه شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم مأموران جنگلبانی کرده‌اند.

به گفته وی، قاچاقچیان دارای تیم حفاظتی بوده و با رؤیت مأموران اقدام به درگیری فیزیکی، ایراد ضرب و جرح و آسیب‌های جسمانی به مأموران کرده‌اند.

صادقپور اظهار کرد: قاچاقچیان قصد داشتند چوب‌های جنگلی خود را به شهرک صنعتی شماره دو اردبیل انتقال دهند که با ورود مأموران، تعدادی از آنها دستگیر و یکی از خودورها توقیف و خودروی دیگر متواری شده است.

این مقام مسئول شهرستان اعلام کرد: خودروی متواری که چوب‌های قاچاق را در روستای گلو تخلیه کرده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان مرزی نمین بیان کرد: اکثر قاچاقچیان چوب از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان هستند و در این درگیری خسارت‌هایی به خودروهای منابع طبیعی شهرستان وارد کرده‌اند.

صادقپور از ترخیص هر سه مأمور صدمه دیده از مراکز درمانی شهرستان خبر داد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی شهرستان با تلاش شبانه روزی جنگلبانان شهرستان تداوم خواهد داشت.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر