زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی داماد برای خانواده همسرش در تهران

مرد جوان که با چاقو به خانه پدرزنش حمله کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد قصد نجات همسر و فرزندانش را داشته است.
27 آبان 1402
شناسه : 100447
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100447
188+
بالا
مرد جوان که با چاقو به خانه پدرزنش حمله کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد قصد نجات همسر و فرزندانش را داشته است.

 حادثه 24 -  مرد جوان که با چاقو به خانه پدرزنش حمله کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد قصد نجات همسر و فرزندانش را داشته است.

هفته گذشته مردی جوان با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از داماد خانواده شکایت کرد و گفت‌: «خواهرم و شوهرش با هم اختلاف داشتند و این مرد از بدرفتاری‌هایش دست بر نمی‌داشت. دو هفته قبل به خانه‌شان رفتم و خواهرم و دو پسر و دو دختر خردسالش را از آنجا به خانه مادرم بردم تا شرایط بهتر شود اما دامادمان دست‌بردار نبود و تلفنی ما را به قتل‌عام خانوادگی تهدید کرد. روز حادثه با چاقو مقابل خانه‌مان آمد و می‌خواست ما را به قتل برساندکه نتوانست‌. خانواده‌ام را نجات دادم اما خودم به‌شدت زخمی شدم و او هم فرار کرد.»

با این شکایت، پلیس در تعقیب متهم فراری بود که سرانجام او در خانه دوستش در جنوب تهران بازداشت شد و به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و در تحقیقات گفت‌: «خانواده همسرم درزندگی ما دخالت می‌کردند و می‌خواستند نزدیک خانه آنها زندگی کنیم که شرایط مالی‌ام اجازه این کار را نمی‌داد. آنها همسر وفرزندانم را نزد خودشان برده و اجازه نمی‌دادند با فرزندانم صحبت کنم. برای نجات‌شان چاقوبه‌دست مقابل خانه پدرزنم رفتم وبه زور واردشدم. برادرزنم سدراهم شدکه اورا مجروح کرده وبعد فرار کردم.»

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر