زمان مطالعه: 2 دقیقه

روش عجیب دختر و پسر سارق برای سرقت خودرو/ آنها با مرغ به سرقت می رفتند

پسر و دختر سارق با کمک یک مرغ و با روشی عجیب درتهران خودرو سرقت می‌کردند. متهمان با تیزهوشی یکی از مالباختگان دستگیر شدند.
27 آبان 1402
شناسه : 100446
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100446
229+
بالا
پسر و دختر سارق با کمک یک مرغ و با روشی عجیب درتهران خودرو سرقت می‌کردند. متهمان با تیزهوشی یکی از مالباختگان دستگیر شدند.

حادثه 24 -  پسر و دختر سارق با کمک یک مرغ و با روشی عجیب درتهران خودرو سرقت می‌کردند. متهمان با تیزهوشی یکی از مالباختگان دستگیر شدند.

اوایل شهریور امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران با شکایت از دو سارق گفت: دختری جعبه‌ای به دست داشت که داخلش مرغی بود. مردی با یک پا و یک دست پاندپیچی‌شده همراهش بود که می‌گفتند تصادف کرده و پرنده برای قربانی است. آنها را در غرب تهران سوار کردم و راه افتادم. در میانه راه، پرنده از پنجره بیرون پرید و پیاده شدم تا آن را بیاورم که خودرویم را سرقت کردند. بعد از این شکایت ماموران به‌دنبال سارقان بودند که سه مرد دیگر که خودروهای‌شان توسط همان متهمان سرقت شده بود به اداره پلیس آمدند و شکایت کردند. سرانجام چند روز پیش مردی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت واطلاع داد به‌طور اتفاقی سارقان خودرویش را سوار خودرویی دیده، با تاکسی آنها را تعقیب کرده و مانع فرارشان شده است. ماموران به محل اعلام‌شده در جنوب‌شرق تهران رفتند و سارقان را تحویل گرفتند. متهم زن ــ ندا ــ در تحقیقات گفت: مادرم در کودکی‌ام فوت شد، پدرم دوباره ازدواج کرد و بعد از چند سال از دنیا رفت. در ۱۸سالگی نامادری‌ام می‌خواست مرا به مرد معتادی که ۲۰سال ازمن بزرگ‌تر بود شوهر دهد که به تهران فرار کردم. در برابر غذا و جای خواب فریب زنی را خوردم و به خانه‌اش رفتم. او خلافکار بود و مجبور شدم سرقت کنم و بخشی از درآمدم را به او بدهم. هنگام سرقت دستگیر و راهی زندان شدم. بعد از آزادی‌ام با فروشنده بوتیکی آشنا شده و او دلباخته‌ام شد. به او گفتم در صورتی به خواستگاری‌اش جواب مثبت می‌دهم که در سرقت با من همراه شود که قبول کرد. او با دست‌وپای باندپیچی‌شده سوار خودرو می‌شد و من جعبه‌ای برداشته و مرغی در آن گذاشته و سوار خودروها می‌شدیم. از پنجره پرنده را بیرون می‌انداختم، راننده برای آوردن آن می‌رفت و ما خودرو را سرقت کرده و آن را به اوراقچی‌ها می‌فروختیم.

با اعتراف او، پسری که همدستش بود نیز اعتراف کرد. تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر