زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل رفیق در تصادف / قاتل از قتل عمدی تبرئه شد

پسر جوان که متهم است در یک تصادف هولناک باعث مرگ دوستش شده، از اتهام قتل عمد تبرئه شد. قضات دادگاه عمل او را قتل شبه عمد تشخیص دادند.
27 آبان 1402
شناسه : 100445
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100445
156+
بالا
پسر جوان که متهم است در یک تصادف هولناک باعث مرگ دوستش شده، از اتهام قتل عمد تبرئه شد. قضات دادگاه عمل او را قتل شبه عمد تشخیص دادند.

 حادثه 24 -  پسر جوان که متهم است در یک تصادف هولناک باعث مرگ دوستش شده، از اتهام قتل عمد تبرئه شد. قضات دادگاه عمل او را قتل شبه عمد تشخیص دادند.

تحقیقات در این پرونده از ۲۸بهمن۱۴۰۰ با گزارش تصادف دو خودروی پراید و سمند و موتورسیکلتی در حوالی یوسف‌آباد تهران آغاز شد‌. بررسی‌ها نشان داد، خودروی پراید با سرعت زیاد با سمند و موتورسیکلت برخورد کرده و در جریان این تصادف راکب ۲۷ساله موتور به نام سعید در دم جان سپرده است. با شکایت پدر سعید از راننده پراید، این حادثه رنگ و بوی جنایی به خود گرفت. این مرد به ماموران گفت: راننده پراید به نام نوید با پسرم دوست بودند. او درپی رفت و آمد به محل کارم از دختری که نزد من کار می‌کرد خوشش آمد و با او دوست شد. از این موضوع ناراحت شدم و آن دختر را اخراج کردم. پسرم به نوید گفته بود این دختر برای ازدواج با او مناسب نیست و همین باعث شد نوید از سعید کینه به دل بگیرد و به فکر انتقام باشد. در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و در دو جلسه دادگاه، اولیای‌دم برای نوید درخواست قصاص کردند. پسر جوان هم در دفاع از خود گفت: من و سعید خانه‌ای مجردی داشتیم که آن را پس دادیم و آن روز در حال بردن وسایل بودیم. سعید بخشی از وسایلش را داخل خودروی من گذاشت. درسراشیبی یوسف آباد، کنترل خودرو را از دست دادم و باعث مرگ دوستم شدم.    پس از بررسی پرونده و دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و نوید را از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند و عمل او را قتل شبه‌عمد تشخیص دادند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر