زمان مطالعه: 2 دقیقه

گم شدن 2 سرنشین خودروی درگیر سیلاب در نور

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: شب گذشته ۵ خودرو در شهرستان نور گرفتار سیلاب شدند که با تلاش همکاران دو خودرو مدل «کوییک و ال نود» نجات پیدا کردند اما متاسفانه تنها لاشه یک دستگاه خودرو پیکان که بر اساس شواهد میدانی دو سرنشین مادر و بچه داشت، پیدا شد؛ در حال حاضر اطلاعی از سرنوشت سرنشینان در دست نیست.
27 آبان 1402
شناسه : 100442
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100442
156+
بالا
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: شب گذشته ۵ خودرو در شهرستان نور گرفتار سیلاب شدند که با تلاش همکاران دو خودرو مدل «کوییک و ال نود» نجات پیدا کردند اما متاسفانه تنها لاشه یک دستگاه خودرو پیکان  که بر اساس شواهد میدانی دو سرنشین مادر و بچه داشت، پیدا شد؛ در حال حاضر اطلاعی از سرنوشت سرنشینان در دست نیست.

حادثه 24 -  مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: شب گذشته ۵ خودرو در شهرستان نور گرفتار سیلاب شدند که با تلاش همکاران دو خودرو مدل «کوییک و ال نود» نجات پیدا کردند اما متاسفانه تنها لاشه یک دستگاه خودرو پیکان  که بر اساس شواهد میدانی دو سرنشین مادر و بچه داشت، پیدا شد؛ در حال حاضر اطلاعی از سرنوشت سرنشینان در دست نیست.

حسینعلی محمدی در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در مازندران اظهار کرد: به واسطه بارش‌های رگباری که شب گذشته در بخش‌هایی از استان مازندران داشتیم شاهد طغیان رودخانه تالار بودیم که با اقدامات پیشگیرانه خسارت جدی در این بخش وارد نشد.

وی افزود: در شهرستان بابل هم به واسطه طغیان رودخانه‌های محلی در منطقه  خوکازمزمه شاهد تخریب پل بودیم که اقدامات لازم برای ایجاد راه دسترسی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در شهرستان نور بخش چمستان هم شاهد تخریب جاده لاویج در  دیاو دره و پل  میرنا  بودیم که در منطقه  ورازده   شاهد طغیان رودخانه  حاجی ماهرود  شدیم‏، خاطرنشان کرد: شب گذشته ۵ خودرو گرفتار سیلاب شدند که با تلاش همکاران دو خودرو مدل «کوییک و ال نود» نجات پیدا کردند.

این مسئول با اعلام اینکه از یک دستگاه  خودرو پیکان  بر اساس شواهد میدانی که دو سرنشین مادر و بچه داشت، فقط لاشه خودرو پیدا شد، گفت: در حال حاضر اطلاعی از سرنوشت سرنشینان نیست.

محمدی یادآور شد: با توجه به اختلاف نظری که بین شاهدان میدانی وجود دارد از دو خودروی مدل «ال ان ترا و ماکسیما» که درگیر سیلاب شده بودند در حال حاضر اطلاع دقیقی در دست نداریم؛ ۱۷ تیم امداد و نجات در منطقه در حال پایش هستند.

وی افزود: پل  آوریج کلا  هم در بخش نور تخریب شد که اقدامات لازم جهت ایجاد راه دسترسی در ان منطقه در حال انجام است.

 آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر