زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف دست‌نوشته، اسرار مرگ هولناک نوعروس را فاش کرد | خودکشی 35 روز بعد از عروسی

در حالی که تصور می‌شد تازه‌عروسی که 35روز پس از ازدواجش، دچار سقوط مرگبار شده به قتل رسیده است، کشف یک دست‌نوشته اسرار این حادثه را فاش کرد و نشان داد او خودکشی کرده است.
25 آبان 1402
شناسه : 100425
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100425
225+
بالا
در حالی که تصور می‌شد تازه‌عروسی که 35روز پس از ازدواجش، دچار سقوط مرگبار شده به قتل رسیده است، کشف یک دست‌نوشته اسرار این حادثه را فاش کرد و نشان داد او خودکشی کرده است.

حادثه 24 - در حالی که تصور می‌شد تازه‌عروسی که 35روز پس از ازدواجش، دچار سقوط مرگبار شده به قتل رسیده است، کشف یک دست‌نوشته اسرار این حادثه را فاش کرد.

 ‌شامگاه سه‌شنبه به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی جوان از پشت بام یک ساختمان 5 طبقه به پایین سقوط کرده و جان باخته است. مرگ وی مشکوک بود و به همین دلیل تیمی از کارآگاهان تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند. قربانی زنی 35 ساله بود که به همراه شوهرش در طبقه سوم همان ساختمان زندگی می کردند. تنها 35 روز از ازدواج این زوج می‌گذشت و همسایه‌ها در این مدت مدام صدای دعوا و درگیری آنها را شنیده بودند. آخرین بار این زوج ظهر روز حادثه با هم دچار مشاجره شده بودند و همین باعث شد که احتمال جنایت در این پرونده پررنگ شود. در ادامه تحقیقات اما شواهد و مدارکی به دست آمد که بیگناهی تازه داماد را اثبات می کرد. نخستین مدرک کشف دست‌نوشته‌ای از قربانی بود. وی نوشته بود: « از این زندگی خسته شده‌ام؛ ‌این زندگی دلخواهم نبود؛ خداحافظ زندگی.».

این در حالی بود که کارشناسان خط تایید کردند که دست‌خط زن جوان است.  علاوه بر این دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت که نشان می داد ظهر روز حادثه، تازه داماد پس از مشاجره با همسرش خانه را ترک کرده و به محل کارش رفته و در نهایت از طریق همسایه ها در جریان سقوط همسرش قرار گرفته و خودش را به خانه رسانده است. نکته دیگر این بود که مدیر ساختمان در تحقیقات گفت که ساعتی قبل از حادثه زن جوان برای گرفتن کلید پشت بام نزد وی رفته بود. به این ترتیب مشخص شد که تازه عروس در تصمیمی دردناک به زندگی‌اش پایان داده و فرضیه قتل مردود است.

ارسال نظر