زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعدام 5 سارق مسلح در کرمانشاه + جزئیات

38 سال پیش در چنین روزی اعدام 5 سارق مسلح در باختران که در جاده‌ها ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، تیتر صفحه‌های حوادث روزنامه‌ها شد.
25 آبان 1402
شناسه : 100423
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100423
801+
بالا
38 سال پیش در چنین روزی اعدام 5 سارق مسلح در باختران که در جاده‌ها ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، تیتر صفحه‌های حوادث روزنامه‌ها شد.

حادثه 24 - 38 سال پیش در چنین روزی اعدام 5 سارق مسلح در باختران که در جاده‌ها ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، تیتر صفحه‌های حوادث روزنامه‌ها شد.

روزنامه اطلاعات در25  آبان 64 در این باره نوشت:  5 سارق مسلح که در جاده روانسر – باختران راه را بر مردم بسته و مبادرت به سرقت و رعب و وحشت در منطقه می‌کردند، پس از دستگیری به وسیله ماموران شعبه 4 آگاهی باختران به حکم دادگاه انقلاب اسلامی باختران، بعد از ظهر دیروز در محوطه زندان دیزل آباد اعدام  شدند.

بر اساس این گزارش، در پی شکایت یک راننده تریلی به نام محمدعلی که در جاده روانسر- باختران؛ به وسیله این باند به دام افتاده و مبلغ 270 هزار ریال  وجه نقد و مقادیری از وسائل وی به سرقت رفته بود، ماموران شعبه 4 آگاهی باختران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری اعضای باند را آغاز کردند.

در همین رابطه نیز شاکی دیگری به نام مراد که 500 هزار ریال وجه نقد و مقداری از وسائل وی به وسیله اعضا این باند به سرقت رفته بود، شکایتی به مقام‌های قضائی باختران تسلیم کرد و در پی دریافت این شکایات ماموران شعبه 4 آگاهی باختران با برنامه‌ریزی دقیق توانستند سارقین مسلح را دستگیر کنند.

افراد باند پس از دستگیری به 2 فقره سرقت یاد شده و چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر اعتراف کردند.

پرونده مربوطه پس از تکمیل در آگاهی باختران، به دادسرای انقلاب اسلامی ارسال شد و متهمین با قرار بازداشت موقت، روان زندان شدند.

پس از 8 ماه تحقیق و بررسی، سرانجام آخرین جلسه محاکمه این باند به ریاست حجت‌الاسلام سیدزاده حاک شرع و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی باختران تشکیل شد.

دادگاه انقلاب اسلامی باختران سارقین مسلح را در ردیف نحارب و مفسد فی الارض شناخت و بنا به تایید حکم از سوی دادگاه عالی قم این افراد محکوم به اعدام شدند.

ارسال نظر