زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات باور نکردنی از اعتراف قاتل سریالی مخوف

کیت گیبسون41 ساله که به اتهام قتل مردی به زندان افتاده بود، بعد از تحمل 13سال حبس آزاد شد و این شروع جنایت‌های سریالی او در ایالت‌های پنسیلوانیا و دلاور بود.
25 آبان 1402
شناسه : 100422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100422
136+
بالا
کیت گیبسون41 ساله که به اتهام قتل مردی به زندان افتاده بود، بعد از تحمل 13سال حبس آزاد شد و این شروع جنایت‌های سریالی او در ایالت‌های پنسیلوانیا و دلاور بود.

 

حادثه 24 -  3 سال پیش، کیت گیبسون41 ساله که به اتهام قتل مردی به زندان افتاده بود، بعد از تحمل 13سال حبس آزاد شد و این شروع جنایت‌های سریالی او در ایالت‌های پنسیلوانیا و دلاور بود. قتل‌هایی که از سال 2021، یعنی چند ماه پس از آزادی کیت گیبسون از زندان آغاز شد.

15 می 2021 وقتی پلیس در جریان قتل صاحب فروشگاهی در فیلادلفیا قرار گرفت عازم صحنه جنایت شد. در بررسی دوربین‌های نظارتی فروشگاه مشخص شد که لحظاتی پیش از جنایت، مرد مسلحی وارد فروشگاه شده و با تهدید اسلحه صاحب آنجا را به پشت فروشگاه برده و به سرش شلیک کرده و سپس با سرقت پول‌های نقد و تلفن همراه مقتول، از آنجا خارج و سوار بر یک خودروی شاسی‌بلند متواری شده است.

در 6 ژوئن 2021 اتفاق مشابه دیگری رخ داد. مرد جنایتکار این بار وارد فروشگاه دیگری شد و صاحب فروشگاه، به نام بلال المنصوری و فرد دیگری را که در آنجا حضور داشت هدف گلوله قرار داد. صاحب فروشگاه خودش را به مردن زد و زنده ماند اما فرد دیگر به نام الزمیر بر اثر اصابت گلوله به سرش جان باخت.

وقتی پلیس در جریان حادثه قرار گرفت، به تحقیق از صاحب فروشگاه که زنده مانده بود پرداخت و معلوم شد که قاتل مسلح همان فردی بوده که مدتی قبل صاحب یک فروشگاه دیگر را با انگیزه سرقت به قتل رسانده بود.

در حالی که تحقیقات پلیس ادامه داشت، 2 قتل دیگر هم رخ داد. دو قتلی که هر دو در یک روز رقم خورد و به دنبال آن مرد مسلح با قتل دو مرد، پول‌های آن‌ها را دزدید و فرار کرد. یکی از این افراد، فردی بود که به تازگی فروشگاه خود را افتتاح کرده بود.

پلیس که مطمئن شده بود با یک قاتل سریالی روبه‌رو است، به تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داد تا اینکه اتفاق عجیبی رخ داد. قاتل سریالی، این بار سراغ بلال‌المنصوری، همان صاحب فروشگاهی که از حمله او جان سالم به در برده بود رفت و وی را در خانه‌اش به قتل رساند تا هیچ شاهدی به‌جا نگذارد.

پلیس که می‌دانست قربانیان قاتل سریالی، صاحبان فروشگاه‌ها هستند، به جست‌وجو برای به دام انداختن این مرد ادامه داد تا اینکه در نهایت موفق شد از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته و کمک یکی از دوستان قاتل، او را ردگیری و دستگیر کند. هنگامی که مرد جنایتکار دستگیر شد، جلیقه‌ای داشت که پر از سلاح و مهمات بود. این مرد پس از دستگیری علاوه بر قتل 5 نفر، به قتل مادرش نیز در همان سال اعتراف کرد و چند روز پیش از سوی قاضی دادگاه فیلادفیا به حبس ابد محکوم شد.

ارسال نظر