زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عاملان سرقت طلا‌های زن گمشده در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت طلا‌های زن گمشده در تهران خبر داد.
24 آبان 1402
شناسه : 100418
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100418
176+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت طلا‌های زن گمشده در تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت طلا‌های زن گمشده در تهران خبر داد.

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال ، مرد جوان اهل کشور افغانستان به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، ساعتی قبل همسرم برای خرید از سوپری به همراه طلا‌های خود از خانه بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته است.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، زن جوان به سوپرمارکت مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، فرد گمشده توسط یک زن و ۲ پسر جوان با شگرد بازگشت به کشور افغانستان از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و در ادامه با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری آن‌ها شدند که در ادامه نیز زن جوان نیز پیدا شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال زن جوان با شگرد وعده‌های پوشالی بازگشتن به افغانستان اعتراف کردند و گفتند، فرد گمشده بخاطر زلزله کشور افغانستان نگران پدرش بود به همین دلیل قصد داشت تا هرطور که شده به آن کشور برود؛ ما هم وی را جهت سرقت طلا‌های وی که ۱۵۰ میلیون تومان ارزش داشت، با وعده مسافرت فریب دادیم و پس از قرار گذاشتن با او در یکی از پارک‌های جنوب تهران با آبمیوه مسموم ابتدا زن جوان را بیهوش و سپس طلاهایش را سرقت کردیم.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان از قبل مال باخته را در صف نانوایی شناسایی کرده و با وی ارتباط گرفته بودند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، زن گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر