زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی در گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل مردی ۲۵ ساله در شهرستان گرمسار در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
24 آبان 1402
شناسه : 100413
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100413
214+
بالا
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل مردی ۲۵ ساله در شهرستان گرمسار در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل مردی ۲۵ ساله در شهرستان گرمسار در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسد فردی حدود ۲۵ ساله در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، به سرعت ماموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و با بهره گیری از روش های علمی، آزمایشگاهی و نوین کشف جرم، به سرنخ هایی از هویت قاتل دست پیدا کردند، اضافه کرد: سرانجام ماموران با انجام کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه، در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه با به‌کارگیری ترفندهای پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سردار موقوفه ئی از اعتراف متهم در تحقیقات فنی پلیس به قتل جوان ۲۵ ساله خبر داد و افزود: متهم ۳۸ ساله، انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اقتدار پلیس در شناسایی و کشف جرم در کمترین زمان ممکن اشاره و اضافه کرد: متهم برای ادامه رسیدگی به جرم خود، تحت پیگرد مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر