زمان مطالعه: 3 دقیقه

جسد پیرزن پولدار ۲سال در اتاق‌نشیمن خانه‌اش پیدا شد

جسد زن سالخورده که تصور می‌شد گم‌شده باشد، بعد از دو سال در اتاق‌نشیمن خانه‌اش در برج معروفی در محله ستارخان تهران پیدا شد.
24 آبان 1402
شناسه : 100410
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100410
255+
بالا
جسد زن سالخورده که تصور می‌شد گم‌شده باشد، بعد از دو سال در اتاق‌نشیمن خانه‌اش در برج معروفی در محله ستارخان تهران پیدا شد.

حادثه 24 - جسد زن سالخورده که تصور می‌شد گم‌شده باشد، بعد از دو سال در اتاق‌نشیمن خانه‌اش در برج معروفی در محله ستارخان تهران پیدا شد.

چند روز قبل مردی وقتی از خاله ۷۰‌ساله پولدارش خبری پیدا نکرد، برای این‌که اموال او مورد سوء‌استفاده افراد غریبه قرار نگیرد به مرجع قضایی رفت تا امین اموالش شود‌. او کارهای قانونی را انجام داد و دو روز قبل همراه ماموری برای صورتجلسه اثاثیه خانه پیرزن به یکی از برج‌های معروف در محله ستارخان رفتند. با هماهنگی قضایی قفل را شکسته و در را باز کردند. به محض ورودشان با به‌هم ریختگی خانه رو‌به‌رو شدند. بوی نامطبوع از سمت نشیمن به مشام‌شان رسید. در ادامه جسد پیرزن را در کنج اتاق‌نشیمن درحالی یافتند که اسکلت و بقایایی از آن برجای مانده بود. شواهد نشان می‌داد مدت زیادی از مرگ او گذشته و علت آن مشخص نبود.

موضوع ازسوی پلیس به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد‌. ماموران خانه او را جست‌و‌جو کردند و در یخچال خانه بطری شیری را یافتند که تاریخ مصرف آن مربوط به مهر سال ۱۴۰۰ بود. همین سرنخ کافی بود که پلیس احتمال دهد، مرگ او در همان زمان رخ داده و دوسالی از فوتش می‌گذرد.

​​​​​​​ماموران سپس از خواهر‌زاده زن فوت شده تحقیق کردند که او گفت‌: بعد از فوت شوهر خاله‌ام، او در این خانه تنها زندگی می‌کرد. او زنی پولدار بود و ملک و املاک زیادی داشت، در حساب بانکی‌اش هفت‌میلیارد تومان پول بود. می‌گفت تنهایی اذیتش می‌کند و از آپارتمان‌نشینی در برج خسته شده و شاید نزد دوستش در شهرستان برود. چند ماهی از او خبری نداشتیم‌. حتی به مقابل خانه‌اش رفتیم که در را باز نکرد‌. حتی دوستش در شهرستان هم از خاله‌ام خبری نداشت. به اداره پلیس تهران رفته و گم شدن وی را اطلاع دادیم. ماموران به‌دنبال او بودند اما پیدایش نکردند، ما هم چون کلید خانه را نداشتیم، گفتیم اگر در را بشکنیم و وارد شویم خاله‌ام ناراحت می‌شود از این اقدام منصرف شدیم.

شاکی ادامه داد: چون خاله‌ام املاک زیادی داشت ترسیدیم افرادی با جعل اسناد اموال او را تصاحب کرده و خانه و زمین‌هایش را بفروشند‌. به وکالت از مادرم به دادسرا رفتیم تا زمان مشخص شدن سرنوشت خاله‌ام، من امین اموال او باشم که با هماهنگی قضایی این اقدام انجام شد. وقتی برای صورتجلسه اموال به خانه‌اش رفتیم با جسد او رو‌به‌رو شدیم.

موسی رضا‌زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: قرارشد پزشکی قانونی علت مرگ را مشخص کند، هنوز معلوم نیست وی به مرگ طبیعی فوت کرده یا به قتل رسیده  است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر