زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله به کارکنان بیمارستان رازی رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح عمدی و تهدید کارکنان بیمارستان رازی رشت دستگیر شدند.
23 آبان 1402
شناسه : 100403
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100403
177+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح عمدی و تهدید کارکنان بیمارستان رازی رشت دستگیر شدند.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح عمدی و تهدید کارکنان بیمارستان رازی رشت دستگیر شدند.

سردار حسین حسن پور روز سه‌شنبه گفت: در پی نزاع دسته‌جمعی، اخلال در نظم، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و تهدید کارکنان بیمارستان رازی شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی پنج نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی بیان کرد: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است و پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و اخاذی از شهروند گیلانی در اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان گیلانی به پلیس فتا مبنی بر انتشار مطالب توهین‌آمیز و اخاذی از وی در اینستاگرام، پیگیری موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انجام تحقیقات فنی، تخصصی و بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا گفت: متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با اشاره به اینکه متهم ابتدا بزه ارتکابی را انکار می‌کرد، افزود: این فرد پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اقرار و هدف خود از این عمل را کسب درآمد عنوان کرد.

 این مقام انتظامی فعالیت در فضای مجازی را دارای ضوابط، قانون و مقررات مختص خود عنوان کرد و بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر