زمان مطالعه: 3 دقیقه

دلال خودروهای لاکچری توسط 9 مرد ربوده شد

دلال خودروهای وارداتی وقتی نتوانست به تعهداتش در برابر خریداران عمل کند، از سوی آنها ربوده شد.
23 آبان 1402
شناسه : 100393
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100393
142+
بالا
دلال خودروهای وارداتی وقتی نتوانست به تعهداتش در برابر خریداران عمل کند، از سوی آنها ربوده شد.

حادثه 24 -  دلال خودروهای وارداتی وقتی نتوانست به تعهداتش در برابر خریداران عمل کند، از سوی آنها ربوده شد.

روز‌های پایانی مهر امسال مردی میانسال با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ۹مرد به اتهام ربودن، حبس غیر‌قانونی و گرفتن سند به زور شکایت کرد. با دستور قضایی پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: صبح روز حادثه از خانه‌مان در شمال‌غرب تهران بیرون آمدم که بعد از طی مسافتی افرادی راهم را سد کرده و به من حمله‌ور شدند‌. مرا داخل خودرویی انداخته و ربودند. چند خودرو نیز آنها را اسکورت می‌کرد. من با آنها مراوده‌های مالی داشتم و به اختلاف خورده بودم. آنها مرا به دفتر یک شرکت منتقل کرده و شش ساعت غیر‌قانونی حبس کردند. کتکم زده و بعد تعدادی برگه مقابلم گذاشتند که در آن نوشته شده بود به پنج نفرشان بدهکارم و باید به هر‌کدام ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان بپردازم‌. برای حفظ جانم، مجبور شدم امضا بزنم و بعد مرا دوباره سوار خودرو کرده و حوالی خانه‌ام پیاده کردند.

ربایندگان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش سه نفر از آنها بازداشت و برای تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. یکی از آنها در تحقیقات گفت‌: شاکی دلال خودروهای خارجی و گران‌قیمت است‌. قرار بود خودروی بنزی از او بخرم و پلاک موقت و منطقه آزاد آن را تبدیل به پلاک اصلی کند. هفت میلیارد تومان از من پول گرفت و بعد از چند ماه با هزاران بدبختی خودرو را با پلاک گذر موقت تحویل گرفتم. وقتی با خودرو در جاده چالوس در حرکت بودم پلیس مرا متوقف کرد و خودرویم راهی پارکینگ شد و دیگر نتوانستم آن را تحویل بگیرم و به دردسر افتادم. بعد از این ماجرا سراغ او رفتم که این مشکل را حل کند که توجهی نکرد و به تلفن‌هایم نیز پاسخ نداد.

وی افزود: متوجه شدم از چهار مرد دیگر نیز برای خرید خودروهای گران‌قیمت از جمله بنز و هوندا پنج‌میلیارد تومان به بالا پول گرفته و با گذشت چند ماه هنوز خودروها را تحویل نداده است. در ادامه تصمیم به انتقام از او گرفتیم. موضوع را با چهار نفر از اقوام و اعضای خانواده‌های‌مان در میان گذاشتیم و همراه آنها سراغ دلال رفتیم. این مرد را ربوده و بعد به دفتر شرکت یکی از طلبکاران منتقل کردیم. او شش ساعت گروگان ما بود‌. بعد برگه‌هایی را به او دادیم، امضا کرد که نشان می‌داد میلیاردی به ما بدهکار است تا به این طریق بتوانیم طلب‌های میلیاردی‌مان را بعد از مدت‌ها زنده کنیم اما خودمان به دردسر افتادیم.

دو متهم دیگر نیز گفته‌های او را تایید کردند و گفتند از شاکی پرونده طلب میلیاردی دارند.

غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: برای سه متهم پرونده قرار قانونی صادر شده و تحقیقات برای دستگیری شش متهم فراری دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر