زمان مطالعه: 5 دقیقه

همسرکشی با دمنوش‌های مسموم/ زن جوان با همدستی عشق اینستاگرامی خود شوهرش را کشت

زن جوان که با همدستی عشق اینستاگرامی خود با دمنوش‌های مسموم، شوهرش را به قتل رسانده بود، همراه او بازداشت شد. ‌با اعتراف آنها و نبش قبر مقتول، راز جنایت بعد از دو سال فاش شد‌.
23 آبان 1402
شناسه : 100392
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100392
215+
بالا
زن جوان که با همدستی عشق اینستاگرامی خود با دمنوش‌های مسموم، شوهرش را به قتل رسانده بود، همراه او بازداشت شد. ‌با اعتراف آنها و نبش قبر مقتول، راز جنایت بعد از دو سال فاش شد‌.

حادثه 24 -  زن جوان که با همدستی عشق اینستاگرامی خود با دمنوش‌های مسموم، شوهرش را به قتل رسانده بود، همراه او بازداشت شد. ‌با اعتراف آنها و نبش قبر مقتول، راز جنایت بعد از دو سال فاش شد‌.

اوایل مهر امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خواستار نبش قبر پسر فوت‌شده‌شان بعد از دو سال شدند. پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت‌: پسرم کارمند بود‌. او با همسر و دو فرزندش درخانه‌ای در جنوب‌غرب تهران زندگی می‌کردند. مدتی بود بدحال شده و علتش معلوم نبود‌. پاییز سال۱۴۰۰‌ فوت شد و او را در قبرستان شهرمان در غرب کشور دفن کردیم. با گذشت دو سال از مرگ پسرمان، زن یکی از آشنایان که با عروسم همسایه بود، به ما اطلاع داد مدتی است مرد غریبه‌ای با عروس‌مان در رفت‌و‌آمد است و در ابتدا به وی گفته که این مرد برادر ناتنی‌اش است و مدتی بعد او را به‌عنوان دایی‌اش معرفی کرده که از شهرستان برای کار به تهران آمده است‌. وقتی او این اطلاعات را به من داد، به ماجرا مشکوک شدم چرا که عروس‌مان برادر ناتنی نداشت و دایی‌اش هم با مشخصات مرد غریبه‌ مطابقت نداشت و به مرگ فرزندمان شک داریم.

پس از این شکایت، با هماهنگی قضایی، دستور نبش قبر صادر شد‌. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم پزشکی قانونی به شهر محل دفن مرد میانسال اعزام شدند. دو هفته پیش پزشکی‌قانونی اعلام نظر کرد که مرگ مرد بر اثر مسمومیت با داروهای بیهوشی و مرگبار بوده ‌است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد‌. فتانه، عروس خانواده بازداشت و منکر هرگونه نقش داشتن در قتل شوهرش شد‌.‌ این در‌حالی بود که در تحقیقات بعدی ــ شهرام ــ مرد‌ی که به خانه او در رفت‌و‌آمد بود، شناسایی و بازداشت شد و راز قتل را فاش کرد‌. متهمان به شعبه پنجم بازپرسی‌ دادسرای جنایی تهران  منتقل شدند و به تشریح ماجرای قتل مرد میانسال پرداختند‌.

 شهرام در جریان تحقیقات گفت‌: چهار سال قبل در اینستاگرام‌ با فتانه آشنا شده و ارتباط‌مان شکل گرفت. اول به من گفته بود مجرد است و بعد از چند ماه گفت که متاهل است و دو فرزند دارد اما با شوهرش اختلاف و درگیری دارند. به‌خاطر عشقی که به او داشتم، به این ارتباط ادامه دادم تا این‌که‌ به من گفت می‌خواهد شوهرش را به قتل برساند تا از این شرایط راحت شود‌. قرص‌هایی را تهیه کرده و به او دادم که از آن استفاده کرد و شوهرش را کشت‌. ارتباط پنهانی‌مان ادامه داشت و قرار بود دو سال بعد از قتل ازدواج کنیم که ماجرا لو رفت و گرفتار شدیم.

فتانه هم در ادامه گفت‌: دلباخته شهرام شده بودم. او قرص‌های بیهوشی و مسموم را برایم آورد و دو ماه از این قرص‌ها استفاده کرده و با ریختن آن در دمنوش، چهار بار در روز به شوهرم می‌دادم که او می‌خورد و  هر‌چند حالش بد می‌شد اما نمی‌مرد. از او خواستم قرص‌هایی با دوز بالاتر برایم بیاورد که آورد. به مدت یک هفته این قرص‌ها را مثل قدیم در دمنوش حل کرده و به شوهرم می‌دادم. با وخامت حالش، ‌مادرشوهرم برای دیدن پسرش آمد و می‌خواست برای بهتر شدن حالش او را به شهرستان منتقل کند. شب آخر قرص‌های مرگبار را در دمنوشی که مادرش درست کرده بود، ریختم و به شوهرم دادم که حالش بدتر شد و روز بعد در بیمارستان فوت کرد تا همه فکر کنند مرگ او سکته قلبی بوده است. اما راز قتل‌مان بعد از دو سال افشا شد‌.

محمد‌جواد شفیعی،‌ بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم زن به شوهرکشی، او در برابر اتهام مباشرت در قتل و همدستش به اتهام معاونت در قتل قرار گرفتند و تحقیقات از آنها ادامه دارد‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر