زمان مطالعه: 3 دقیقه

ترفند عجیب مردی برای قتل همسر سابقش/ قاتل جسد را در کوه‌های اطراف سرخه دفن کرده‌ بود

مرد تبعه افغان که سابقه قتل یک زن را در پرونده خود داشت، در دومین جنایتش همسر سابق خود را با ترفندی عجیب به قتل رساند. متهم بعد از قتل زن جوان، جسدش را در کوه‌های اطراف سرخه دفن کرده‌ بود.
23 آبان 1402
شناسه : 100391
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100391
181+
بالا
مرد تبعه افغان که سابقه قتل یک زن را در پرونده خود داشت، در دومین جنایتش همسر سابق خود را با ترفندی عجیب به قتل رساند. متهم بعد از قتل زن جوان، جسدش را در کوه‌های اطراف سرخه دفن کرده‌ بود.

حادثه 24 -  مرد تبعه افغان که سابقه قتل یک زن را در پرونده خود داشت، در دومین جنایتش همسر سابق خود را با ترفندی عجیب به قتل رساند. متهم بعد از قتل زن جوان، جسدش را در کوه‌های اطراف سرخه دفن کرده‌ بود.

تحقیقات جنایی این پرونده از هفته گذشته و با ناپدید شدن زن جوانی در سمنان آغاز شد. زن ۲۴ ساله که از اتباع افغان است، چندی قبل از همسر خود جدا شده و با خانواده‌اش زندگی می‌کرد. او چند روز قبل از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن این غیبت، خانواده‌اش به موضوع شک کردند و در پلیس آگاهی ناپدید شدن او را گزارش دادند. آنها در شکایت خود گفتند؛ دخترمان عادت نداشت شب بیرون از خانه بماند. وقتی غیبتش طولانی شد به هرجا که احتمال می‌دادیم به آنجا رفته باشد سر زدیم اما هیچ اثری از او نبود و حالا احتمال می‌دهیم بلایی سراو آمده باشد. پس ازاین شکایت، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از ماجرای ناپدید شدن زن جوان آغاز شد. ماموران در جریان تحقیقات خود دریافتند این زن با همسر سابق خود مدتی در ارتباط بوده است. اختلاف شدید این زوج هنگام جدایی و بازگشت مرد به سمت همسر سابقش، شک پلیس را به ماجرا بیشتر کرد و آنها احتمال دادند او برای انتقام گذشته دوباره به سمت همسرش بازگشته است.

رازگشایی از قتل

این احتمال زمانی قوت گرفت که بررسی سابقه تنها مظنون پرونده نشان داد، او چند سال قبل هم زنی را به قتل رسانده بود.کارآگاهان با کشف این سرنخ‌ها و هماهنگی قضایی مرد میانسال را به پلیس آگاهی احضار کردند. او در بازجویی‌های مقدماتی منکر اطلاع از سرنوشت همسر سابقش شد و گفت: بعد از جدایی گاهی با همسر سابقم در تماس بودم اما مدتی است از او خبر ندارم. نمی‌دانستم که او ناپدید شده است. تیم جنایی که به اظهارات این مرد مشکوک شده بودند به بازجویی‌ها ادامه دادند تا این‌که او لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسر سابقم داشتم، تصمیم به قتل او گرفتم. سراغش رفتم و بعد از جلب اعتمادش به او گفتم نقشه گنجی پیدا کرده‌ام که در کوه‌های اطراف شهر است. اگر گنج را پیدا کنیم و بفروشیم، پولدار می‌شویم. او فریب حرف‌هایم را خورد و با من راهی کوه‌های اطراف سرخه شد‌. در آنجا او را کشتم و جسدش را دفن کردم.

سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در این رابطه گفت: پس از اعتراف متهم به قتل همسر سابقش، ماموران راهی محل دفن جسد شدند و توانستند پیکر این زن را پیدا کنند و به پزشکی قانونی انتقال دهند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر