زمان مطالعه: 3 دقیقه

هولناک ترین جنایت سال به دست پسر 14 ساله | او 5 عضو خانواده اش را کشت

نوجوان 14ساله‌ای که با شلیک گلوله 5 عضو خانواده‌اش را کشته بود به حبس ابد محکوم شد.
22 آبان 1402
شناسه : 100377
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100377
204+
بالا
نوجوان 14ساله‌ای که با شلیک گلوله 5 عضو خانواده‌اش را کشته بود به حبس ابد محکوم شد.

حادثه 24 - نوجوان 14ساله‌ای که با شلیک گلوله 5 عضو خانواده‌اش را کشته بود به حبس ابد محکوم شد.

میسون سیسک، 14ساله با پدرش جان 38ساله و نامادری‌اش مری 35ساله، 3خواهر و برادر ناتنی‌‌اش گریسون 6ساله، آرورا 4ساله و کولسون 6ماهه در ایالت آلاباما در جنوب آمریکا زندگی می‌کرد.

پدرش عاشق موتورسیکلت بود و به‌عنوان تکنیسین در یک نمایندگی خودرو کار می‌کرد. نامادری‌اش معلم و در آستانه شروع دوره تحصیل در مقطع دکتری بود. مادر میسون از دنیا رفته و مری از 4سالگی برایش مادری کرده بود. با این حال میسون او را به‌عنوان مادر قبول نداشت. او بارها برای مری در مدرسه‌ای که تدریس می‌کرد، دردسر درست کرده بود.   در کنار همه اینها میسون که از بحث‌های خانوادگی خسته شده بود، نقشه هولناکی  برای خانواده‌اش کشید . او منتظر فرصتی مناسب بود تا نقشه‌اش را عملی کند.

در 2سپتامبر2019، وقتی از یک سفر کوتاه در فلوریدا به خانه بازگشتند، خانواده‌اش به‌دلیل خستگی ناشی از سفر در ساعات اولیه شب به خواب رفتند. میسون که موقعیت را مناسب دیده بود، با یک تفنگ 9میلی‌متری که آن را در فلوریدا دزدیده بود، به سراغ اعضای خانواده اش رفت. میسون اعضای خانواده‌اش را وقتی که به خواب رفته بودند با شلیک گلوله به قتل رساند و اسلحه را در جاده‌ای در نزدیکی خانه پرت کرد. بعد از آن به خانه آمد و پلیس و اورژانس را در جریان این جنایت هولناک قرار داد.

پلیس و اورژانس فورا به صحنه جنایت آمدند. گریسون و پدرش که به‌شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند، اما پزشکان نتوانستند آنها را نجات دهند. بنابراین پلیس با یک معمای قتل خانوادگی مواجه شد.

 نیسون که قصد فریب پلیس را داشت، به آنها گفت: در طبقه پایین در زیرزمین  مشغول بازی‌های کامپیوتری بوده که صدای تیراندازی شنیده است. سراسیمه خود را به بیرون خانه رسانده و یک وسیله نقلیه را دیده که در حال دور شدن است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای خانواده با شلیک گلوله به سر جان سپرده‌اند، اما این سؤال برایشان پیش آمد که چگونه میسون در این جنایت خانوادگی جان سالم به در ‌برده است؟ میسون به اداره پلیس منتقل شد. او ابتدا منکر هرگونه نقشی در مرگ خانواده‌اش شد، اما در ادامه به قتل خانواده‌اش اعتراف کرد و جای اسلحه‌ای که با آن اعضای خانواده‌اش را کشته بود، نشان داد.

او در اعترافاتش گفت که از درگیری در خانواده‌اش خسته شده بود. او ادامه داد: آنها زیاد بحث می‌کردند و من از آن خسته شده بودم.

میسون منتظر محاکمه بود و از آنجایی که او در زمان قتل 14سال داشت، واجد شرایط مجازات اعدام نبود، اما به‌دلیل شدت جنایت قرار شد در دادگاه بزرگسالان محاکمه شود و تا روز محاکمه در زندان به سر ‌برد.

میسون در زندان به دوستش که در بیرون زندان بود، پیام‌های هولناکی می‌فرستاد. او در پیام‌هایش نوشته بود که من با  اسلحه آرامش می‌‌گیرم. خانواده‌ام را در کمتر از 4ثانیه کشتم. می‌خواهم یک قاتل اجاره‌ای باشم. او پس از محاکمه در ماه آوریل امسال، به اتهام ارتکاب 5فقره قتل عمد به حبس ابد محکوم شد.

ارسال نظر