زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری شرور مسلح با هویت جعلی در بندرعباس

شرور مسلح که مدتی قبل فردی را در سیستان و بلوچستان به قتل رسیده بود در بندرعباس دستگیر شد.
21 آبان 1402
شناسه : 100373
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100373
194+
بالا
شرور مسلح که مدتی قبل فردی را در سیستان و بلوچستان به قتل رسیده بود در بندرعباس دستگیر شد.

حادثه 24 - شرور مسلح که مدتی قبل فردی را در سیستان و بلوچستان به قتل رسیده بود در بندرعباس دستگیر شد.

این قاتل متواری با هویت جعلی قصد رفتن به مرزهای حاشیه خلیج فارس را داشت که در یکی ازمحله های بندرعباس توسط پلیس مرزبان به دام افتاد. وی اواخر هفته گذشته که  در حال استراحت در منزل یکی از دوستانش بود  تا در فرصت مناسب و فراهم شدن امکانات، از کشور متواری شود با دیدن مرزبانان هرمزگان غافلگیر شد.وی به علت تسویه حساب شخصی، با شلیک گلوله  جوانی را به قتل رسانده بود. این فرد خلافکار  با هویت های جعلی به کشور پاکستان نیز تردد داشته است.

  غافلگیری

فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه این قاتل سابقه شرارت و درگیری زیادی در مناطق سیستان و بلوچستان داشته است گفت: مرزبانان هرمزگان مستقر در شهرستان بندرعباس پس از کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی به واسطه شرارت و قتل عمد در استان سیستان و بلوچستان متواری شده بود، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار"بهادر اسماعیلی"ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی و اشراف اطلاعاتی محل اختفای قاتل در نوار مرزی را شناسایی و دریافتند که قاتل منتظر فرصت متواری شدن به مرزهای حاشیه خلیج فارس را دارد به همین منظور تیم ویژه ای از گشت اطلاعات مرزبانی استان برای دستگیری متهم وارد عمل شد.وی  بیان داشت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این قاتل فراری را محاصره و وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی و دستگیر کنند.

سردار اسماعیلی گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.به گفته وی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ،از این قاتل  در زمان دستگیری سلاح  سرد، مدارک جعلی  تلفن همراه ، سیم کارتهای مختلف ، شماره حساب و کارنهای عابر بانک  با نام های متفاوت  کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر