زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی عمدی رستورانی را در رضوانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتش‌سوزی عمدی یک رستوران و بازداشت متهم این پرونده خبر داد و گفت: این حادثه منجر به خسارت ۲۰ میلیارد ریالی شده است.
21 آبان 1402
شناسه : 100361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100361
158+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتش‌سوزی عمدی یک رستوران و بازداشت متهم این پرونده خبر داد و گفت: این حادثه منجر به خسارت ۲۰ میلیارد ریالی شده است.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتش‌سوزی عمدی یک رستوران و بازداشت متهم این پرونده خبر داد و گفت: این حادثه منجر به خسارت ۲۰ میلیارد ریالی شده است.

سرهنگ سیدخلیل صفوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: درپی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد صنفی رستوران در یکی از روستاهای رضوانشهر بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، فردی به علت خصومت شخصی اقدام به آتش زدن یک رستوران کرده است، گفت: آتش توسط عوامل امدادی به‌طور کامل مهار شد و این حادثه خسارت جانی درپی نداشت.

 فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و بازداشت متهم این پرونده و اعتراف او به اینکه با یک بطری بنزین اقدام به آتش زدن رستوران کرده خبر داد و با اشاره به اینکه میزان خسارت تقریبی واردشده توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست اطلاعات و اخبار را درباره فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر