زمان مطالعه: 4 دقیقه

آزار زنان ورزشکار توسط مرد بوکسور / متهم: از زنان متنفر بودم

مرد بوکسور که با ربودن زنان و دختران در آتی‌ساز و مقابل یک باشگاه معروف ورزشی در شمال تهران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد بازداشت شد.
21 آبان 1402
شناسه : 100352
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100352
286+
بالا
مرد بوکسور که با ربودن زنان و دختران در آتی‌ساز و مقابل یک باشگاه معروف ورزشی در شمال تهران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد بازداشت شد.

حادثه 24 - مرد بوکسور که با ربودن زنان و دختران در آتی‌ساز و مقابل یک باشگاه معروف ورزشی در شمال تهران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد بازداشت شد.

پانزدهم آبان امسال دختری جوان با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد و گفت: برای ورزش به یک باشگاه ورزشی معروف در شمال تهران می‌رفتم. شب حادثه وقتی از باشگاه خارج شدم، مرد قوی‌هیکلی که ماسک بر چهره‌اش بود به من حمله‌ور شد. دستانش را دور گردنم حلقه کرد و کشان‌کشان مرا داخل شمشادها انداخت. محله خلوت بود و کسی صدای کمک‌خواهی‌ام را نشنید. مرا در میان شمشادها مورد آزار و اذیت قرار داد و به‌شدت کتکم زد. تهدید کرد اگر دنبالش بروم مرا به قتل می‌رساند. بعد هم متواری شد.

ماموران دنبال این متهم بودند که روز بعد وقتی دختر دیگری از همان باشگاه ورزشی بیرون آمد، وقتی در دام متهم گرفتار شد و طلاهایش به سرقت رفت. ماموران به بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته که در آن محل بود پرداختند و تصویر متهم را هنگام انداختن ماسکش داخل سطل زباله‌ای یافتند. با بررسی بانک مجرمان متوجه شدند او سابقه‌دار است. چند روز پیش متهم در محل کارش در محله جردن بازداشت شد. متهم در مواجهه حضوری با شاکیان شناسایی شد و به جرم خود اعتراف کرد. فرشید، متهم پرونده با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در تحقیقات گفت: با شناسایی و ربودن زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم تا از آنها انتقام بگیرم و قدرت بوکسور بودن خود را به آنها نشان دهم. تاکنون شش زن و دختر را به دام انداختم. 

محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات از متهم پرونده همچنان ادامه دارد. زنان ودختران گرفتارشده در دام وی می‌توانند با حضور در اداره۱۶ پلیس آگاهی تهران ازمتهم شکایت کنند.

   از زنان متنفر بودم

​​​​​​​فرشید ۳۴ساله هیچ واهمه‌ای از جرایمی که مرتکب شده در صدا و چهره‌اش نیست. در حاشیه جلسه بازپرسی فرصتی پیش‌آمد تا گفت‌وگویی با او داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید.

 ورزشکاری؟

سال‌هاست در رشته بوکس فعالیت دارم. بیشتر داخل قفس مبارزه می‌کنم. برای شرکت در مسابقات قفس به کشورهای عربی سفر می‌کنم.

 سابقه‌داری؟

یک‌ مرتبه بابت رابطه نامشروع بازداشت و مدتی زندانی شدم.

چطور طعمه‌ها را شناسایی می‌کردی؟

 محل کارم در شمال تهران بود. از ابتدای امسال بعد از پایان کارم در محله‌های شمال تهران تردد و با تاریک‌شدن هوا با دیدن زنان و دختران جوان که از یک باشگاه ورزشی معروف بیرون می‌آمدند، آنها زیرنظر می‌گرفتم. پس ازحمله به آنها کتک‌شان زده و به زور قربانیان را در میان شمشادها می‌انداختم و مورد آزار واذیت قرار می‌دادم. بعد با تهدید آنها به قتل فرار می‌کردم. گاهی نیز سوژه‌هایم را در سمت آتی‌ساز شناسایی می‌کردم و به دام می‌انداختم اما از آنها سرقتی نداشتم.

 انگیزه‌ات چه بود؟

از زنان تنفر داشتم! برای قدرت‌نمایی سراغ زنان و دختران رفته و به‌شدت کتک‌شان زده و بعد از ربودن، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم. می‌خواستم کاری کنم زنان در پایتخت از سایه‌ام وحشت کنند. از آزار و اذیت آنها، التماس و ضجه‌های‌شان لذت می‌بردم!

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر