زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعداد جانباختگان کمپ ترک اعتیاد لنگرود افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان حریق لنگرود خبر داد و گفت: با جان‌باختن یک تن دیگر در ICU، شمار جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۶ تن رسید.
20 آبان 1402
شناسه : 100349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100349
162+
بالا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان حریق لنگرود خبر داد و گفت: با جان‌باختن یک تن دیگر در ICU، شمار جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۶ تن رسید.

حادثه 24 - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان حریق لنگرود خبر داد و گفت: با جان‌باختن یک تن دیگر در ICU، شمار جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۶ تن رسید.

محمدتقی آشوبی امروز در جمع خبرنگاران از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار داشت: یکی دیگر از مجروحان حادثه لنگرود با 45 سال سن که در بخش ICU مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت با 70 درصد سوختگی بستری بود، جان‌باخت.

 وی با بیان اینکه پیش‌تر 35 تن از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده بودند، افزود: شمار مصدومان جانباخته  این سانحه دلخراش و اندوهبار اکنون به 36 تن رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اینک یک بیمار در ICU بستری است، گفت: چهار مصدوم  دیگر  این حادثه مرگبار در بخش سوختگی ولایت رشت بستری هستند.

آشوبی همچنین از ترخیص یک تن از مصدومان بستری خبر داد و افزود: تاکنون 6 تن از مصدومان حادثه پس از بهبودی از مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت مرخص شده‌اند.

گفتنی است هفته گذشته در پی آتش‌سوزی عمدی یک مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود 36 تن کشته و تعدادی نیز به شدت مجروح شدند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر