زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعمال متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در بودجه سال آینده

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بر این مبنا عمل می‌شود.
20 آبان 1402
شناسه : 100345
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100345
172+
بالا
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بر این مبنا عمل می‌شود.

حادثه 24 - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بر این مبنا عمل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی با بیان اینکه رییس مجلس، رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص نشستی داشتند و توافقات لازم شده است ، گفت: به این ترتیب مسیری برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فراهم می شود.

وی با اعلام اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور نخستین بودجه ۲ مرحله ای دولت است، گفت: ابتدا کلیات بودجه به مجلس ارائه می شود و پس از بررسی مجلس، بر اساس کلیات و سقف، بودجه دوم ارائه می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی تابستان امسال در شهر تبریز گفت: اساسی ترین راهکار برای رفع این مشکل انتقال آب ارس است که به همت قرارگاه خاتم در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح مشکل تبریز برای حداقل ۲۰ سال رفع می شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به کاهش آب سد نهند و کمبود آب تبریز به خصوص در ماه شهریور امسال گفت: با برنامه های میان مدت و کوتاه مدت همچون حفر ۶۰ حلقه چاه این مشکل مدیریت شد اما به لحاظ کاهش بارش ها ، مدیریت مصرف عمومی ضروری است .

یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی همزمان با هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف تبریز تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برپاست.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر