زمان مطالعه: 2 دقیقه

سورپرایز مجلس برای بازنشستگان/ زمان قطعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی را اعلام کرد.
20 آبان 1402
شناسه : 100344
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100344
3250+
بالا
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی را اعلام کرد.

 حادثه 24 - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی را اعلام کرد.

جبار کوچکی نژاد از تلاش نماینده‌ها برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

جبار کوچکی نژاد در مورد نتیجه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مجلس و دولت گفت:بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه عمومی است و مجلس هم برای بازنشستگان لشکری و کشوری و هم بازنشستگان تامین اجتماعی از دولت مطالبه گری می کند، اما این موضوع با تاخیر در دولت مواجه شده است علت تاخیر هم تامین منابع مالی آن است و باید دولت به یک شکلی منابعش را تامین کند.

وی با بیان اینکه دولت فعلا نتوانسته پاسخ مثبتی در مورد تامین منابع مالی به مجلس بدهد، افزود: ما نماینده ها معتقدیم دولت منابع مالی دارد در بخش تهاتر ارزی، اموال آزاده شده در خارج کشوراست. البته دولت نیازها و چارچوب های دیگری در اجرا دارد و ولی باید به یک شکلی همسان سازی حقوق بازنشستگان را حل کند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: مجلس یازدهم قطعا به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان ورود می کند و حتما همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه آورده خواهد شد و مجلس در حال اقدام است تا بر همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان اجماع کند و در این خصوص هر روز مجلس با دولت در حال مذاکره است. نمایندگان پیشنهادهای زیادی در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه یکشنبه هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد افزود: نماینده ها پیشنهاد دادند در طول ۵ سال حقوق بازنشستگان به همسان سازی ۹۰ درصد برسد و تلاش نماینده ها این است این موضوع در برنامه هفتم توسعه مصوب شود.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر