زمان مطالعه: 1 دقیقه

عمل جراحی لاغری جان 3 زن را گرفت

سه زن جوان که برای عمل جراحی لاغری به سه کلینیک در شمال‌تهران رفته بودند در حین جراحی فوت شدند. خانواده این سه‌بیمار به‌خاطر قصورپزشکی در دادسرا شکایت کردند.
20 آبان 1402
شناسه : 100327
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100327
163+
بالا
سه زن جوان که برای عمل جراحی لاغری به سه کلینیک در شمال‌تهران رفته بودند در حین جراحی فوت شدند. خانواده این سه‌بیمار به‌خاطر قصورپزشکی در دادسرا شکایت کردند.

 حادثه 24 - سه زن جوان که برای عمل جراحی لاغری به سه کلینیک در شمال‌تهران رفته بودند در حین جراحی فوت شدند. خانواده این سه‌بیمار به‌خاطر قصورپزشکی در دادسرا شکایت کردند.

آخر هفته گذشته خانواده زنی جوان با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفتند و از مرگ او در یک کلینیک در شمال تهران خبر دادند. ماموران برای بررسی به آنجا اعزام شدند و معلوم شد ماجرا صحت دارد. ابتدا به تحقیق از خانواده زن جوان فوت شده پرداختند و پی بردند او اضافه وزن داشته و با ورزش و رژیم‌درمانی نتوانسته وزنش را کاهش دهد. از طریق اینستاگرام با این مرکز درمانی که در زمینه لاغری فعالیت داشته، آشنا شده‌است. حتی مسئولان کلینیک به این خانواده اعلام کرده بودند بعد از عمل جراحی هیچ اتفاقی برای زن جوان رخ نمی‌دهد اما هنگام جراحی فوت شد و خانواده‌اش از پزشک معالج و کادر‌درمان شکایت کردند.  در حالی که تحقیقات در ارتباط با مرگ این زن از سوی بازپرس جنایی تهران ادامه داشت به فاصله چند ساعت مرگ دو زن جوان دیگر نیز در دو کلینیک درمانی به او گزارش شد‌. در بررسی‌ها معلوم شد آنها نیز برای جراحی لاغری به دو مرکز درمانی مراجعه کردند و پزشکان معالج به خانواده‌های‌شان گفته بودند هیچ اتفاقی برای آنها رخ نمی‌دهد اما این‌گونه نشده و هر دو زن جوان در حین جراحی فوت شدند.

با توجه به شکایت خانواده این سه بیمار، پرونده‌های آنها برای رسیدگی از دادسرای جنایی تهران به دادسرای جرایم پزشکی پایتخت ارسال شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر