زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان وحشت مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات طاقبستان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات طاقبستان توسط امدادگران این جمعیت در روز جمعه خبر داد.
19 آبان 1402
شناسه : 100317
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100317
178+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات طاقبستان توسط امدادگران این جمعیت در روز جمعه خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات طاقبستان توسط امدادگران این جمعیت در روز جمعه خبر داد.

«محمدباقر محمدی» عصر جمعه توضیح داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات فرخشاد طاقبستان کرمانشاه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان توسط کوهنوردان منطقه ، بلافاصله عملیات جست‌وجو و نجات از ساعت ۹:۰۷ امروز جمعه با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امدادونجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان آغاز شد. 

وی گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر پس از دسترسی به مصدوم متوجه شدند که به علت عدم رعایت نکات ایمنی و سقوط از ارتفاع از ناحیه کمر و لگن دچار آسیب جدی شده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تثبیت مصدوم برای انتقال، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر ، باتلاش چهار ساعته نجاتگران پایگاه امدادونجات کوهستان، فرد مصدوم در ارتفاعات فرخشاد طاقبستان به محل امن انتقال داده شد و در نهایت تحویل نیروهای اورژانس گردید.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر