زمان مطالعه: 1 دقیقه

راز شکم برآمده دختر اسفراینی فاش شد

متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: یک توده چهار کیلوگرمی از شکم دختر ۱۸ ساله اسفراینی در این مرکز درمانی با موفقیت خارج شد.
18 آبان 1402
شناسه : 100304
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100304
212+
بالا
متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: یک توده چهار کیلوگرمی از شکم دختر ۱۸ ساله اسفراینی در این مرکز درمانی با موفقیت خارج شد.

حادثه 24 - متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: یک توده چهار کیلوگرمی از شکم دختر ۱۸ ساله اسفراینی در این مرکز درمانی با موفقیت خارج شد.

دکتر جواد میرزاپور روز پنجشنبه اظهار کرد: دختر جوان ۱۸ ساله اسفراینی با احساس سنگینی و درد شکم به این مرکز درمانی مراجعه کرد که پس از معاینه، کیست بسیار حجیمی در قسمت تحتانی شکم این بیمار مشاهده شد.

 وی افزود: این توده حجیم بیشتر فضای شکم بیمار از داخل لگن تا بالاتر از ناف بیمار را اشغال کرده بود و احتمال پارگی آن در اثر ضربه وجود داشت.

میرزاپور ادامه داد: با توجه به شرح حال بیمار و معاینه بالینی و اقدامات تصویربرداری انجام شده وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده از شکم بیمار خارج شد.

متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی اسفراین یادآور شد: از تمامی افرادی که مشکلاتی مانند درد شکم طولانی مدت یا افزایش سایز ناگهانی شکم و یا افزایش و کاهش وزن ناگهانی دارند باید در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر