زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجازات سنگین برای متهمان آدم ربایی در قائمشهر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تایید و قطعی شد.
15 آبان 1402
شناسه : 100235
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100235
143+
بالا
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تایید و قطعی شد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تایید و قطعی شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در این خصوص، اظهار کرد: حسب محتویات پرونده، بزه دیده هنگام بازگشت به منزل، با سلاح سرد و افشانه فلفل مورد هجوم قرار گرفته و پس از ربایش و انتقال به مکان نامعلوم، مورد جرح عمدی واقع شده است.

 رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده و هوشیاری مامورین، متهمین در شهرستان آمل دستگیر و به ارتکاب بزه مزبور اقرار کردند، افزود: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر با صدور کیفرخواست، پرونده به یکی از شعب محاکم کیفری دو قائمشهر ارجاع و متهمین بابت اتهام مشارکت در آدم ربایی با وسیله نقلیه توام با ایراد صدمه بدنی به ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق بزه دیده محکوم شدند که با توجه به قطعیت دادنامه، پرونده امر هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای حفظ امنیت مردم و برقراری نظم و آرامش، بدون هیچ‌گونه اغماضی، با هر یک از مصادیق ناامنی خصوصاً تعرض به تمامیت جسمانی شهروندان، به نحو قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر