زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل زن 16 ساله به دست همسرش در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسرش کرده بود با سرعت عمل پلیس شناسایی و دستگیر شد.
15 آبان 1402
شناسه : 100226
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100226
293+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسرش کرده بود با سرعت عمل پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسرش کرده بود با سرعت عمل پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع تیرخوردگی زنی حدودا ۱۶ ساله با سلاح کلت کمری از ناحیه پهلو در یکی از خیابان‌های زابل، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان زابل قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انتقال مصدوم این حادثه به بیمارستان و با وجود تلاش کادر درمان، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی افزود: با توجه به پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی بین مقتول و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

سردار جلیلیان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مخفیگاه قاتل شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلت کمری به کار رفته شده در قتل به همراه دو تیغه خشاب حاوی ۲۲ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انتقال قاتل به پلیس آگاهی، در مواجهه با شواهد و مدارک پلیسی در نهایت چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد، تأکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر