زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان زورگیری از رانندگان اسنپ در خرم آباد

دستگیری سارقان به عنف خودروهای اسنپ در خرم آباد، عاملان ضرب و جرح در خرم آباد و عوامل نزاع دسته جمعی در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری است.
14 آبان 1402
شناسه : 100199
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100199
198+
بالا
دستگیری سارقان به عنف خودروهای اسنپ در خرم آباد، عاملان ضرب و جرح در خرم آباد و عوامل نزاع دسته جمعی در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری است.

حادثه 24 - دستگیری سارقان به عنف خودروهای اسنپ در خرم آباد، عاملان ضرب و جرح در خرم آباد و عوامل نزاع دسته جمعی در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری است.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه سارق به عنف خودروهای اسنپ در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی مراجعه چند نفر راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری و سرقت اموال آنان توسط سه سارق با سلاح سرد، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ خرم آباد با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی سه سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیات هایی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با شگردهای مختلف اقدام به درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ می کنند و با هدایت آنها به مناطق خلوت و خارج از شهر با استفاده از سلاح سرد اموال آنان را به سرقت می بردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از متهمان و همچنین تحویل اموال مسروقه به مالباختگان به رانندگان توصیه کرد: هنگام مسافرکشی در نرم افزارهای اینترنتی یا بصورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران بسیار احتیاط کنند و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر