زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترس و وحشت مسافران و 55 دقیقه حبس در هواپیما

پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل شدن چرخ‌هایش بر روی باند فرودگاه بین‌المللی کیش موجب بستن شدن این فرودگاه شد.
14 آبان 1402
شناسه : 100196
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100196
179+
بالا
پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل شدن چرخ‌هایش بر روی باند فرودگاه بین‌المللی کیش موجب بستن شدن این فرودگاه شد.

حادثه 24 - پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل شدن چرخ‌هایش بر روی باند فرودگاه بین‌المللی کیش موجب بستن شدن این فرودگاه شد.

پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل شدن چرخ‌هایش، به یکباره وسط باند فرودگاه بین‌المللی کیش ایستاد.

هواپیمای ایرباس A340 هواپیمایی ماهان که ساعت ۹:۳۵ صبح امروز، فرودگاه مهرآباد را به سمت کیش ترک کرد، در هنگام فرود پس از طی مسافتی کوتاه در باند ناگهان ایستاد و مسافران را نگران کرد.

به گفته یکی از مسافران، مسافران ۵۵ دقیقه در هواپیما حبس شده بودند و تیم فنی مشغول رفع نقص هواپیما شدند که در نهایت ثمری نداشت و مسافران با پله در باند تخلیه شدند و با اتوبوس به سالن منتقل شدند.

بروز این اتفاق سبب شده تا برخی دیگر از پروازهای فرودگاه کیش نیز دچار تاخیر شوند.

فرودگاه کیش اعلام کرده که مهندسین فنی این شرکت در حال رفع این نقص و بازگشایی مجدد باند فرودگاه کیش هستند.

بر این اساس، پروازهای بعدی ایرلاین‌های دیگر به سمت کیش فعلاً با تاخیر چند ساعته مواجه شده و در همین راستا پرواز تهران به کیش هواپیمایی کیش‌ایر هم مجبور به فرود در فرودگاه شیراز شده است

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر