زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان 18 سال کابوس اعدام برای زن و مرد قاتل

زن خیانتکار و مرد معتادی که با همدستی هم شوهر زن جوان را کشته بودند، پس از ۱۸سال با بخشش اولیای دم از قصاص نجات پیدا کردند.
14 آبان 1402
شناسه : 100186
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100186
207+
بالا
زن خیانتکار و مرد معتادی که با همدستی هم شوهر زن جوان را کشته بودند، پس از ۱۸سال با بخشش اولیای دم از قصاص نجات پیدا کردند.

حادثه 24 -زن خیانتکار و مرد معتادی که با همدستی هم شوهر زن جوان را کشته بودند، پس از ۱۸سال با بخشش اولیای دم از قصاص نجات پیدا کردند.

رسیدگی به این پرونده با ناپدید شدن مردی در اسفند سال ۸۴ در پلیس غرب استان تهران به جریان افتاد. در ادامه تحقیقات عروس خانواده و مردی از دوستان فرد گمشده که به خانه‌شان رفت و آمد داشت به عنوان مظنون بازداشت شدند. آنها در تحقیقات به قتل و مثله کردن مرد جوان اعتراف کردند و در ادامه بقایای جسد مقتول در سطل‌های زباله کشف شد‌. متهمان روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌. چون هر دو متهم در ماجرای قتل نقش داشتند، خانواده مقتول برای هر دو قصاص خواستند.

محسن یکی از متهمان در جلسه محاکمه گفت‌: با مقتول دوست بودم و برای مصرف مواد به خانه‌اش می‌رفتم که همین باعث شد پای حرف‌های همسرش بنشینم. او به من می‌گفت شوهرش اعتیادش را ترک نمی‌کند، کتکش می‌زند و دیگر طاقت ماندن و آن زندگی را ندارد‌. کم‌کم رابطه عاشقانه‌ای میان ما شکل گرفت. تصمیم به قتل شوهرش گرفتیم. آن شب به بهانه مصرف مواد به خانه آنها رفتم. از قبل قرص بیهوشی به آن زن داده بودم که او در نوشیدنی ریخت و به شوهرش داد که وی بد حال شد و بعد طنابی آوردم. من طناب را دور گردنش انداختم و او را خفه کردیم‌. اول می‌خواستیم جسد را در زیر‌زمین و راه‌پله‌های خانه دفن کنیم که نشد، پس آن را مثله کردیم و در سطل زباله انداختیم. همسر مقتول نیز گفته‌های مشابهی را مطرح و به همدستی در این قتل اعتراف کرد‌. متهمان پس از محاکمه، حکم قصاص گرفتند. این رای در دیوان عالی کشور تایید و به شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد‌. زن و مرد محکوم به قصاص ۱۸ سال در زندان به سر می‌برند که سرانجام خانواده مقتول به خاطر نوه‌های‌شان این دو اعدامی را بخشیدند‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر