زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مرد 30 ساله در جنوب تهران به خاطر یک دختر

پسرجوان بعد از زخمی‌کردن رقیب عشقی‌اش او را از پشت‌بام مغازه‌ای در جنوب تهران به پایین انداخت و بعد از مرگ او فرار کرد.
14 آبان 1402
شناسه : 100185
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100185
206+
بالا
پسرجوان بعد از زخمی‌کردن رقیب عشقی‌اش او را از پشت‌بام مغازه‌ای در جنوب تهران به پایین انداخت و بعد از مرگ او فرار کرد.

حادثه 24 - پسرجوان بعد از زخمی‌کردن رقیب عشقی‌اش او را از پشت‌بام مغازه‌ای در جنوب تهران به پایین انداخت و بعد از مرگ او فرار کرد.

روزهای پایانی هفته گذشته مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد، مردی ۳۰‌ساله از بالای پشت‌بام یک مغازه لباس‌فروشی به پایین افتاده و فوت شده است. با توجه به مشکوک بودن مرگ او ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند. همچنین معلوم شد آثار ضربه‌های متعدد بر سر او وجود دارد و شواهد حکایت از قتل او داشت.

ابتدا به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که معلوم شد دختری ۲۳ساله قبل از حضور ماموران کنار جسد بوده و بعد فرار کرده است. صاحب لباس‌فروشی هم در تحقیقات گفت‌: دوستم به نام فرهاد وسایلی را در پشت‌بام مغازه‌ام گذاشته بود. امروز سراغم آمد و کلید مغازه را گرفت تا وسایل را بردارد. ساعتی بعد در تماس پلیس متوجه سقوط او از پشت‌بام شدم.

در ادامه دختر جوان که آخرین بار کنار مقتول بود در همان حوالی شناسایی و دستگیر شد. او دیروز در اظهاراتش گفت‌: بساط لباس‌فروشی دارم. چندی قبل با فرهاد آشنا شدم‌. او برایم لباس می‌آورد تا بفروشم. پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم. چند روز قبل متوجه شدم او دزد است و لباس‌های سرقتی را برای فروش به من می‌دهد. می‌خواستم به این ارتباط پایان دهم که قول داد دیگر سمت خلاف نرود. در این گیر‌و‌دار، مردی به نام سیامک عاشق من شد‌. فرهاد وقتی فهمید سیامک رقیب عشقی‌اش شده، با او دعوا کرد. شب حادثه فرهاد برای برداشتن وسایل به پشت‌بام مغازه دوستش رفت و سیامک هم به آنجا آمد. دعوای‌شان شد و سیامک با چوبدستی ضربه‌هایی به سر فرهاد زد بعد هم او را از پشت‌بام به پایین پرت کرد و گریخت.

با اعتراف‌های این دختر جوان، سیامک تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر