زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی سارقان به سمت ماموران در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 3 سارق که حین فرار با یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند، خبر داد.
13 آبان 1402
شناسه : 100180
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100180
173+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 3 سارق که حین فرار با یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 3 سارق که حین فرار با یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند، خبر داد.

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۳ نفر سرنشین مشکوک شده و پس از انجام استعلام‌های مربوطه دریافتند که خودرو مسروقه است.

وی افزود: ماموران به این خودرو دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران به سرعت به راه خود ادامه داد و در حین  فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند، در نهایت با اقدام به موقع و ضربتی ماموران خودرو متوقف و هر ۳ متهم دستگیر شدند.

بساطی از کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳ عدد فشنگ جنگی و یک عدد پوکه به همراه  ابزار و ادوات مربوط به سرقت کابل‌های هوایی در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضائی تحویل داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر