زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل ۱۹ ساله ۹ افغانی را در آتش سوزاند/ انگیزه قاتل چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آتش سوزی مرگ بار در مرکز شهر تهران خبر داد.
13 آبان 1402
شناسه : 100177
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100177
281+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آتش سوزی مرگ بار در مرکز شهر تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آتش سوزی مرگ بار در مرکز شهر تهران خبر داد.

سردار علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی ساختمان در مرکز شهر تهران و زخمی شدن ۷ تن و فوت ۳ تن از کارگران آن ساختمان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند؛ یک ساختمان در یکی از محله‌های مرکز شهر تهران به صورت گسترده آتش گرفته و در یکی از طبقات ۱۰ تن از افراد تبعه افغانستان در این آتش سوزی به دام افتاده و هفت تن از آنان دچار سوختگی و ۳ تن دیگر به دلیل شدت سوختگی فوت شده اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با تحقیقات محلی مشخص شد؛ یک روز پیش از وقوع حریق یک جوان ۱۹ ساله افغانی با ۹ تن از افغانی‌های حاضر در آن ساختمان درگیر شده و به بیرون از ساختمان طرد می‌شود و کارآگاهان با توجه به سوختگی آن جوان در حال فرار وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار، ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهم در بازجویی ابتدا منکر شده و سپس ناگزیر لب به اعتراف گشود، افزود: متهم در بازجویی اقرار کرد که به علت مسائل غیر اخلاقی با ۹ تن از افراد داخل اتاق درگیر شده و سپس آن ۹ تن، وی را به بیرون از ساختمان طرد کرده و شامگاه حین استراحت، وی به ساختمان نفوذ کرده و با استفاده از بنزین ساختمان را به آتش کشیده و حین فرار خودش نیز دچار سوختگی شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم به جرم قتل عمد در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر