زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری پدر و پسر قاچاقچی در جنوب پایتخت/ کشف 19 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه متهمان

پدر و پسری که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان ۱۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
13 آبان 1402
شناسه : 100167
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100167
175+
بالا
پدر و پسری که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان ۱۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

  حادثه 24 -پدر و پسری که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان ۱۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این رابطه سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی گزارش خبری رسیده از منابع مردمی مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات جنوب پایتخت، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت که در این راستا طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و خبری و تلاش شبانه روزی مشخص شد نامبردگان در یکی از محلات جنوب پایتخت ساکن هستند و قصد دارند مقادیری مواد مخدر که چندی پیش از مرزهای شرقی خریداری و به تهران منتقل کردند را توزیع کنند.

 سرهنگ باباپور در ادامه افزود: به دنبال این موضوع تیم عملیات پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن تعقیب و مراقبت نامحسوس پس از اطمینان از حضور متهمان در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه شده و موفق شدند پدر و پسر مواد فروش را درحالیکه مشغول بسته بندی مواد بودند، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر