زمان مطالعه: 2 دقیقه

رازگشایی از قتل و سرقت در فریدونکنار پس از سه سال

رییس پلیس آگاهی مازندران از فاش شدن راز یک قتل پس از سه سال در شهرستان فریدونکنار خبر داد.
10 آبان 1402
شناسه : 100151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100151
202+
بالا
رییس پلیس آگاهی مازندران از فاش شدن راز یک قتل پس از سه سال در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی مازندران از فاش شدن راز یک قتل پس از سه سال در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

سرهنگ علی قیصری روز چهارشنبه گفت : در این ارتباط قاتل و همدستانش شناسایی و دستگیر شدند.

وی توضیح داد: در پی وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در بهمن ماه ۱۳۹۹ در شهرستان فریدونکنار و قتل صاحب خانه و فرار قاتل از صحنه جنایت، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قیصری ادامه داد : با اعزام گروه تخصصی بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان و بررسی همه جانبه صحنه جنایت مشخص شد، قاتل با سلاح جنگی کمری، مقتول را به قتل رسانده و پس از آن با کلید موجود در منزل، خودرو مقتول را به سرقت برده و در حوالی خیابان منتهی به منزل مقتول آن را رها کرد و متواری شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده و دسترسی نداشتن به سرنخ های لازم برای کشف جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ قیصری با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از کارآگاهان ادارات عملیات ویژه، جرایم جنایی، تشخیص هویت و اطلاعات جنایی در نهایت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به قتل پس از سه سال شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس با توجه به شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به قتل با انگیزه تسویه حساب شخصی با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: وی پس از تفهیم اتهام و بازسازی صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر